Jump to content

niet van je motor vallen


keessie

Recommended Posts

heej allemaal

ik ben nu veel met de motor aan het stunten

ik heb geen zin meer om te vallen

dus is er misscien nog een andere truc om niet van je motor te vallen

met een andere bedoel ik niet de mobieltruc

want ik heb het al uitgespeeld

en dan wordt ik niet meer opgebeld :duh:

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je het wel eventjes uitleggen, Baffie.

Hij is aan het stunten, maar wil er niet meer afvallen. Nu is er de zogenoemde 'mobieltruc', waarmee je niet meer van de motor af valt. Nu heeft hij het gehele spel dus al uitgespeelt, en krijgt geen telefoontjes meer, waardoor hij deze truc niet meer kan toepassen. Hij is nu dus op zoek naar een truc, waarmee je niet de mobiel nodig bent.

Andere trucs weet ik niet, maar als je gewoon een savegame download uit de Database waarmee het aantal percentage nog niet zo hoog is, maar dat je al wel naar elk eiland kan, kun je deze truc weer opnieuw toepassen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De "mobieltruc"? Heb ik nog nooit van gehoord. Kan je die uitleggen, ik dacht dat ik verstand had van Vice City, maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Ik eigenlijk ook niet en ik heb VC toch meerdere malen uitgespeeld.

Tadaa:

Rij op motor zonder dat je eraf valt als je botst:

Doe het zelfde als de mobiel truc, maar trek dan een ander pak aan. Het werkt niet! Maar nu moet maar eens een motor opgaan, je staat nu op de motor en kan gewoon rijden en lekker botsen! Maar je moet hier een lang gesprek voor hebben!

Mobiel: (Hiervoor moet je een best lang geprek hebben!)

Als je mobiel over gaat moet je de wapen op de richter houden met (met een rondje en een stip) en dan opnemen! Ga dan weer terug en je hebt een wapen voor je oor! Je kan ook naar een ander wapen gaan! Je kan ook gewoon geen wapen meer doen dan heb je niks maar hoor je alleen het geluid! Als je dit allemaal hebt gedaan gaat het hier verder! je moet naar een auto lopen en dan de knop indrukken waarbij je in de auto gaat! Stap toch maar niet in de auto door terug te drukken! Nu hoor je soms een raar gepraat in je telefoon! Soms gaat het snel en soms gaat het langzaam! Mischien hoor je nu niks meer terwijl je nog steeds een geprek voert! Laat nu eens de politie achter je aan komen! De politie doet niks omdat je eigenlijk nog je gesprek voert! Maar als je een auto ingaat gaat alles weer over en het lukt niet altijd!

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...