Rullez Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Beste Forumers, Ik ben op een andere forum een project begonnen met Games Beurzen. Maar nou zoek ik een lijst met zo veel mogelijk Games Beurzen. Dus bijv de e3 die nu in leipzig. Dus weet jij waar ik een lijst kan vinden met heel wat Games Beurzen. Post die dan A.U.B. hier. Bij Voorbaat Dank, Rullez Reageren
Rullez Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vraag meer om een lijst met zoveel mogelijk Games Beurzen. Maar toch bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Een lijst heb ik zo niet; maar dit zijn denk ik de belangrijkste: - Leipzig Games Convention - GamePlay - Tokyo Game Show (dat zijn in ieder geval degenen waarover de PU sowieso verslag doet ) Heb er nog een paar gevonden: (weet niet of ze nog steeds bestaan eigenlijk ) - ECTS (etcs.com verwijst naar GDC ) - EGN - Gamers Developers Conference Europe (of ~ London) - SCoRE Bewerkt: 11 september 2007 door K.O. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Een lijst heb ik zo niet; maar dit zijn denk ik de belangrijkste:- Leipzig Games Convention - GamePlay - Tokyo Game Show (dat zijn in ieder geval degenen waarover de PU sowieso verslag doet ) Ook heel erg bedankt. Maar de grootte van de beurs maakt niet uit. Wij maken verslagen over groot en klein. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.