KJF Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Heey, Ik heb photoshop maar heel vaak voor een signature is een coole render te groot, hoe kan ik ze verkleinen? Wie helpt mij? Reageren
M4X Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Heey,Ik heb photoshop maar heel vaak voor een signature is een coole render te groot, hoe kan ik ze verkleinen? Wie helpt mij? Dat is heel simpel. Als je bovenin naar Image -> Image size gaat dan krijg je een heel menu waarmee je hem simpel kan verkleinen. Vaak kan je niet zo goed inschatten hoe groot je hem wilt hebben. Als het niet goed is dan heb je met ctrl+z je oude formaat weer terug, waarna je het nog een keer kan proberen. Zo kom je meestal op het goede formaat. Ik raad je aan je renders niet heel erg te verkleinen, en als dat wel nodig is kan je ze het beste een keertje verscherpen, dat doe je bij Filter -> Sharpen -> Sharpen. Veel succes ermee! Bewerkt: 10 september 2007 door M4X Reageren
KJF Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Heey,Ik heb photoshop maar heel vaak voor een signature is een coole render te groot, hoe kan ik ze verkleinen? Wie helpt mij? Dat is heel simpel. Als je bovenin naar Image -> Image size gaat dan krijg je een heel menu waarmee je hem simpel kan verkleinen. Vaak kan je niet zo goed inschatten hoe groot je hem wilt hebben. Als het niet goed is dan heb je met ctrl+z je oude formaat weer terug, waarna je het nog een keer kan proberen. Zo kom je meestal op het goede formaat. Ik raad je aan je renders niet heel erg te verkleinen, en als dat wel nodig is kan je ze het beste een keertje verscherpen, dat doe je bij Filter -> Sharpen -> Sharpen. Veel succes ermee! Thanks mate, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.