Dexist Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 tis weliswaar een tijd geleden dat ik hem gemaakt had, en in tussen tijd niks nieuws gemaakt maar goed. hoe vinden jullie hem? >>> Door RonaldVC: Ik heb je signature even toegevoegd in je post..<<< Reageren
Donwell Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) Op zich zou het best makkelijk kunnen zijn als je de sig ook eventjes post. Of draag je hem nu? Het is op zich veel makkelijker als je hem ook in je berichtje zet, anders heb je misschien een sig, en rate een ander de verkeerde. Als het toch deze sig is, zal ik hem toch nog eventjes beoordelen. Op zich is hij wel mooi gemaakt, alleen jammer dat je een rand ziet, en dan daarbinnen het daadwerkelijke plaatje. Ik zal zo mijn bericht even editten, ik zie namelijk het plaatje niet. Edit: Oké, gaan we verder. De border vind ik op zich niet zo mooi, ik betwijfel het zelfs of het de border wel is. Je ziet een stukje groen dat vervolgens weer verdwijnt en weer omhoog komt. Voor de rest ziet het er wel goed uit, maar je hebt naar mijn mening niet zulke mooie effecten gebruikt. Eindconclusie: een 7/10. Bewerkt: 10 september 2007 door Donwell Reageren
AreZzo Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Met de border aan de linkse kant en bovenkant ga ik akkoord, dat vind ik wat raar . Misschien was het de bedoeling, misschien niet, maar de rest vind ik wel cool zo'n stijl heb ik nog niet veel gezien en ik krijg geen hoofdpijn van dat het slecht is ofzo . Er zijn misschien niet zoveel effecten gebruikt maar ik vind hem wel cool zo . 8.5/10 voor mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.