Sjorszzz Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Hallo, Ik heb laats GTA Liberty city stories gehaald in de winkel. en daar heb ik een aantal missies bij gehaald en toen ben ik er een paar weken mee gestopt. maar nu ik weer verder wil spelen geeft het spel aan dat er geen opgeslagen spel op de memory card staan. en ik weet heel zeker dat hij er nog op staad want ik heb maar 1 card, en mijn armax geeft ook aan dat er GTA LCS bestanden op staan. dus het staat er op maar kan hem niet spelen help my Reageren
kelwin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 mischien zit je memory card niet goed in je ps2 Reageren
Dastard Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik denk dat je hiervoor een nieuwe (tjah) memory card zal moeten kopen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 nee dat kan het niet zijn want andere savegames laad hij wel gewoon. dus hij zit er goed in en hij doet het ook nog gewoon Reageren
Rullez Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wie weet is je savegame corupted geworden. Dan betekend dat jij je ps2 hebt afgesloten terwijl je aan het saven was. Oplossing. Je moet gewoon opnieuw beginnen. Je oude savegame zal niet meer te redden zijn. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 auwa als dat zo is heb ik echt pech want ik was niet ver in de missies maar ik had al wel veel geld en wapens Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ja, Rullez heeft helaas gelijk. Ik had dit probleem laatst nog met Tony Hawk. Er is niks aan te doen. Dus dat wordt je savegames wissen en een nieuwe aanmaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.