Capodaano Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Hee iedereen ik kan de missie Uzi Money niet halen, want ik zie geen purple nines. Het is de purple nine glitch maar ik wil niet opnieuw beginnen! Bewerkt: 11 september 2007 door De Plag Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Helaas vrees ik dat je dan toch een probleem hebt......die Purple Nine Glitch is een vervelende en als je er eenmaal mee te maken heb is er niets meer aan te doen volgens mij. GTA III helemaal vewijderen van je schijf (inclusief alle savegames en andere bestanden) was tot op heden altijd de enige oplossing. En ik weet hoe vervelend dat is want ik was laatst ook het "haasje" Reageren
Capodaano Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Nouwja, dan doe ik D-Ice's missies maar niet, heb The Exchange toch al gedaan Reageren
Bling Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Op de toegang tot de overige missies van D-Ice na, heb je weinig nadeel aan deze glitch. Wat derhalve wel erg vervelend is, is dat het niet meer mogelijk zal zijn om met je huidige savegame de 100% te behalen, aangezien je enkele missies niet meer kunt bespelen. Wil je toch de 100% halen zonder overnieuw te beginnen, dan kun je eventueel overwegen om een savegame uit dit topic te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.