Jump to content

GTA DS

Sword of Magic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind GTA een supervet spel, en ik heb laatst voor mijn verjaardag een DS gekregen, en ik vraag me af, komt er ook een GTA voor op de Nintendo DS??

Geplaatst:

ik kan niet met 100% zekerheid spreken maar nintendo heeft nog nooit GTA gepublisht op hun systemen op 1 na!GTA advance,dus ik weet het niet maar vrees er wat voor,het zou idd wel leuk zijn :D

Geplaatst:

Voor de GameBoy Advance is het spel Grand Theft Auto Advance uitgekomen, afgekort tot GTA Advance. Het spel speelt zich net als GTA en GTA2 in Top-Down View af, dus alles van bovenaf gezien. Aangezien je met je DS GBA-spellen kan spelen, kan je dus GTA Advance op je DS spelen. Er is echter een klein probleempje: aangezien het zeker niet het populairste deel was, zul je het spel nauwelijks meer tegenkomen in winkels, dus zul je je moet begeven naar het internet. Voor meer informatie kijk je natuurlijk op WikiGTA. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

nee ik denk van niet eigenlijk want ze zijn druk bezig met IV en een ds spel lijkt me niks want de ds is niet zo uitgebrijd om een 3D gta te spelen dit denk ik omdat de PSP niet snel is met deze spellen 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...