Venzio Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind hem wel leuk vooral zoon oudere bij zoon zwembad op die duikplank Maar wat vind jij ervan Hoop dat jij hem ook leuk vind Groetjes Mr.Venzio Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind hem de beste komiek van deze tijd , alleen die film van hem in frankrijk vond ik het middenstuk en het eind niet zo leuk , wel vind ik dat stuk bij die loterij en in het restaurant leuk. Ik vind de film met dat schilderij het leukste , vooral de stukjes in het vliegtuig in de kroeg en in het museum. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 vroeger keek ik er wel naar maar nu vind ik het saai, tis allemaal zo oud Reageren
Sandra Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind Mr Bean helemaal geweldig! Ben verslaafd aan zijn afleveringen. De aflevering in de Biebliotheek waar hij zo'n oud boek stuk maakt de leukste Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Mr.Bean is geweldig! IK heb al zijn afleveringen gezien(en de films) Maar de leukste blijft toch die met de kopstoot tegen de koningin Reageren
Sandra Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Mr.Bean is geweldig! IK heb al zijn afleveringen gezien(en de films)Maar de leukste blijft toch die met de kopstoot tegen de koningin Die is idd ook leuk Bewerkt: 11 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
K.O. Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Meesterlijk! t enige nadeel is dat je alle sketches en films onderhand wel kent... Edit @ hieronder bij belspelletjes en gtst aflevering vind ik 0 keer al bijna te veel. Sommige films heb ik daarintegen wel veel vaker gezien en ze blijven leuk ook al ken je ze helemaal. Dat heb ik met Bean toch ietsje minder. Hij blijft wel leuk, maar minder leuk als dat anderen leuk blijven, snap je...? Bewerkt: 11 september 2007 door K.O. Reageren
Sandra Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Meesterlijk! t enige nadeel is dat je alle sketches en films onderhand wel kent... Ja, maar da's bij alles zo hea? Films hoef ik ook niet 2 keer achter elkaar te kijken. Gtst-afleveringen hoef ik ook maar 1 keer te zien. Belspelletjes ook. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind het wel geinig. Alleen zijn er veel oude films van hem. Reageren
AreZzo Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Vroeger was hij goed, veel shows, films enzo, zoals blackadder, die heb ik thuis liggen. Nu niet zo goed meer, die films toen hij spion was zo vond ik nog goed, maar nu is er tijd dat er nieuwe komieken komen . Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 echt een goeie man , moet niet altijd lachen maar soms wel. Reageren
Sandra Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Vroeger was hij goed, veel shows, films enzo, zoals blackadder, die heb ik thuis liggen.Nu niet zo goed meer, die films toen hij spion was zo vond ik nog goed, maar nu is er tijd dat er nieuwe komieken komen . Kijk eens naar de Topic Titel... We hebben het niet over Rowan Atkinson, maar over het personage Mr. Bean Dus Black Adder heeft er niks mee te maken. Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Kvindt em wel vet. Vooral dat autotje met drie wielen die hij altijd ombeukt is echt lache Rowan Atkinson is gewoon goed ook als andere personages zoals in Johnny English en Keeping Mum. Black Adder ken ik niet, maar als Mr bean is ie toch wel et vetst Reageren
PIERRO P Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Mr bean is echt hilarisch. Ik heb al een hele lading van zijn filmpjes gezien en ze blijven leuk. Vooral dat zijn Mini wordt aangereden door een tank en dat hij nog even snel het tuinslot van de deur afhaalt is een van de beste stukjes. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik vind hem geniaal, Atkinson doet die rol echt super. heb al een tijdje niks meer van hem gezien op TV of iets dergelijks maar ik vond het altijd leuk om naar te kijken. greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.