Jump to content

Mr.Bean

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sandra

9

• Groot-Duimpje

6

• Venzio

6

• GekkieJ01

4

Geplaatst:
GEWELDIG :D Hoevaak ik het ook kijk ik blijf lachen :puh:

Andere films bijv. Johnny English moet ik ook om lachen :puh:

die film was wel oke , en lachen moet ik ook wel , maar bij sommige dingen denk ik van .. oke we kunnen weer verder , maarjah mijn mening.

Wat ook wel grappig is , ik had Mr. Bean is een keer voor een interview gezien en als ie dan heel normaal/serieus is ie echt vet anders , wel leuk om dat dan ook te zien :puh:

Geplaatst:

die film was wel oke , en lachen moet ik ook wel , maar bij sommige dingen denk ik van .. oke we kunnen weer verder , maarjah mijn mening.

Wat ook wel grappig is , ik had Mr. Bean is een keer voor een interview gezien en als ie dan heel normaal/serieus is ie echt vet anders , wel leuk om dat dan ook te zien :puh:

Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen :puh:

Geplaatst:

Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen :puh:

Geplaatst:

dubbelpost :7 , maar ja , precies en dat is juist het grappige ervan , al vind ik het ook wel grappig dat ie dus ook heel serieus kan zijn _O_

Geplaatst:

Whahaha om dat gezicht van hem moet ik al lachen :schater: , je heb altijd een categorie zuurpruimen die er niks aan vinden. :-(

Geplaatst:
, je heb altijd een categorie zuurpruimen die er niks aan vinden. :-(

hoe bedoel je denkaanhenk ? , de leden die er niks aan vinden :puh: , ieder ze eigen mening :Y

Geplaatst:

Altijd komichs als hij in zijn mini zit rijt hij bijna altijd dezelfde blauwe wagen aan of dat hij naar de tandarts gaat :schater:

En Dat hij onderweg omkleed

Geplaatst:

De ALLERBESTE aflevering is nog dat hij met een stoel op het dak zijn mini bestuurd :schater:

en dan rijdt in de matrassenvrachtwagen:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...