-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 GEWELDIG Hoevaak ik het ook kijk ik blijf lachen Andere films bijv. Johnny English moet ik ook om lachen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 GEWELDIG Hoevaak ik het ook kijk ik blijf lachen Andere films bijv. Johnny English moet ik ook om lachen die film was wel oke , en lachen moet ik ook wel , maar bij sommige dingen denk ik van .. oke we kunnen weer verder , maarjah mijn mening. Wat ook wel grappig is , ik had Mr. Bean is een keer voor een interview gezien en als ie dan heel normaal/serieus is ie echt vet anders , wel leuk om dat dan ook te zien Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 GEWELDIG Hoevaak ik het ook kijk ik blijf lachen Andere films bijv. Johnny English moet ik ook om lachen die film was wel oke , en lachen moet ik ook wel , maar bij sommige dingen denk ik van .. oke we kunnen weer verder , maarjah mijn mening. Wat ook wel grappig is , ik had Mr. Bean is een keer voor een interview gezien en als ie dan heel normaal/serieus is ie echt vet anders , wel leuk om dat dan ook te zien Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 GEWELDIG Hoevaak ik het ook kijk ik blijf lachen Andere films bijv. Johnny English moet ik ook om lachen die film was wel oke , en lachen moet ik ook wel , maar bij sommige dingen denk ik van .. oke we kunnen weer verder , maarjah mijn mening. Wat ook wel grappig is , ik had Mr. Bean is een keer voor een interview gezien en als ie dan heel normaal/serieus is ie echt vet anders , wel leuk om dat dan ook te zien Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 GEWELDIG Hoevaak ik het ook kijk ik blijf lachen Andere films bijv. Johnny English moet ik ook om lachen die film was wel oke , en lachen moet ik ook wel , maar bij sommige dingen denk ik van .. oke we kunnen weer verder , maarjah mijn mening. Wat ook wel grappig is , ik had Mr. Bean is een keer voor een interview gezien en als ie dan heel normaal/serieus is ie echt vet anders , wel leuk om dat dan ook te zien Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen dubbelpost , maar ja , precies en dat is juist het grappige ervan , al vind ik het ook wel grappig dat ie dus ook heel serieus kan zijn Reageren
Sandra Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Klopt maar hij kan ook precies het goeie gezicht trekken waardoor je moet lachen inderdaad zo ja Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Whahaha om dat gezicht van hem moet ik al lachen , je heb altijd een categorie zuurpruimen die er niks aan vinden. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 , je heb altijd een categorie zuurpruimen die er niks aan vinden. hoe bedoel je denkaanhenk ? , de leden die er niks aan vinden , ieder ze eigen mening Reageren
David22 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik vind hem geweldig! Ik heb een DVD-box met al zijn 'avonturen' BTW: Reageren
Venzio Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Altijd komichs als hij in zijn mini zit rijt hij bijna altijd dezelfde blauwe wagen aan of dat hij naar de tandarts gaat En Dat hij onderweg omkleed Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 De ALLERBESTE aflevering is nog dat hij met een stoel op het dak zijn mini bestuurd en dan rijdt in de matrassenvrachtwagen: Reageren
Venzio Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Ja hep hem in de auto gezien echt GRaPPIG Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Mr. Bean = Godse vet als je die kop ziet lig je al in een deuk Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 dat filmpje van SOADtom echt , geweldig , Mr Bean <--> Mini Cooper , pas echt bijelkaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.