Jump to content

Mr.Bean

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sandra

9

• Groot-Duimpje

6

• Venzio

6

• GekkieJ01

4

Geplaatst:

Mr.Bean kan wel leuke grappenmaken zoals die met dat hangslot aan z'n auto van dat filmpje van sandra[NL],Om die grappen moeten mensen wel lachen dus van mij mag het vaker op tv komen!

Geplaatst:

Ik vind hem wel grappig mijn moeder vond het heel leuk. Ik vind hem zelf wel goed maar soms doet ie vieze dingen. :puh: Ik heb zelfs video's van hem liggen. Er is de nieuwste film van hem uit, ik heb het nog niet gezien maar ik zou het wel willen. En hij kan idd heel grappig zijn. Bijvoorbeeld een serie dat ie van een duikplank ging en toen was zijn zwembroek uit, of die serie dat ie op die kermis was dat is ook heel euk. :schater:

Geplaatst:

Ik ben ook nog naar zijn nieuwste bioscoop film geweest!

Het was echt super leuk! Denk dat ik hem ook op DVD ga kopen :tu:

Geplaatst:
Ik vind hem wel grappig mijn moeder vond het heel leuk. Ik vind hem zelf wel goed maar soms doet ie vieze dingen. :puh: Ik heb zelfs video's van hem liggen. Er is de nieuwste film van hem uit, ik heb het nog niet gezien maar ik zou het wel willen. En hij kan idd heel grappig zijn. Bijvoorbeeld een serie dat ie van een duikplank ging en toen was zijn zwembroek uit, of die serie dat ie op die kermis was dat is ook heel euk. :schater:

Bedoel je die serie waarmee hij met een kind naar de kermis ging ofzo en dat die kinderwagen de lucht in vloog door de ballonnen?

Geplaatst:

Ik vind hem echt grappig. Ik kan uren aan een stuk naar zijn filmpjes blijven kijken en nog altijd om z'n grappen lachen :puh: Hij mag voor mij weer eens op tv komen ! :tu:

Geplaatst:
ik vind hem ook wel leuk alleen hoor je er niet veel meer van

Hij heeft paar maanden geleden nog een nieuwe film uitgebracht hoor...

Ja en ze zijn ook weer bezig met de opnames van een nieuwe serie:Mr.bean

Geplaatst:
ik vind hem ook wel leuk alleen hoor je er niet veel meer van

Hij heeft paar maanden geleden nog een nieuwe film uitgebracht hoor...

Ja en ze zijn ook weer bezig met de opnames van een nieuwe serie:Mr.bean

Hoe weet je dat??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...