GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Mr.Bean kan wel leuke grappenmaken zoals die met dat hangslot aan z'n auto van dat filmpje van sandra[NL],Om die grappen moeten mensen wel lachen dus van mij mag het vaker op tv komen! Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Geef mij maar Ali G of de Lama's. Ik vind Mr. Bean zo saai, alle grappen zie je gewoon al aankomen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik vind hem wel grappig mijn moeder vond het heel leuk. Ik vind hem zelf wel goed maar soms doet ie vieze dingen. Ik heb zelfs video's van hem liggen. Er is de nieuwste film van hem uit, ik heb het nog niet gezien maar ik zou het wel willen. En hij kan idd heel grappig zijn. Bijvoorbeeld een serie dat ie van een duikplank ging en toen was zijn zwembroek uit, of die serie dat ie op die kermis was dat is ook heel euk. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik ben ook nog naar zijn nieuwste bioscoop film geweest! Het was echt super leuk! Denk dat ik hem ook op DVD ga kopen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik vind hem wel grappig mijn moeder vond het heel leuk. Ik vind hem zelf wel goed maar soms doet ie vieze dingen. Ik heb zelfs video's van hem liggen. Er is de nieuwste film van hem uit, ik heb het nog niet gezien maar ik zou het wel willen. En hij kan idd heel grappig zijn. Bijvoorbeeld een serie dat ie van een duikplank ging en toen was zijn zwembroek uit, of die serie dat ie op die kermis was dat is ook heel euk. Bedoel je die serie waarmee hij met een kind naar de kermis ging ofzo en dat die kinderwagen de lucht in vloog door de ballonnen? Reageren
Venzio Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Hij is echt super mr.holiday ook wel grappige stukjes maar die oude zijn echt vet! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik vind hem echt grappig. Ik kan uren aan een stuk naar zijn filmpjes blijven kijken en nog altijd om z'n grappen lachen Hij mag voor mij weer eens op tv komen ! Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Dat beertje is echt grappig met mr.bean Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik vind hem ook wel leuk alleen hoor je er niet veel meer van Reageren
Sandra Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik vind hem ook wel leuk alleen hoor je er niet veel meer van Hij heeft paar maanden geleden nog een nieuwe film uitgebracht hoor... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik vind hem ook wel leuk alleen hoor je er niet veel meer van Hij heeft paar maanden geleden nog een nieuwe film uitgebracht hoor... Ja en ze zijn ook weer bezig met de opnames van een nieuwe serie:Mr.bean Reageren
Venzio Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2007 ik vind hem ook wel leuk alleen hoor je er niet veel meer van Hij heeft paar maanden geleden nog een nieuwe film uitgebracht hoor... Ja en ze zijn ook weer bezig met de opnames van een nieuwe serie:Mr.bean Hoe weet je dat?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.