Republic Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Hee, ik ben een nieuw game begonnen met Gta SA(PS2), alleen nu zonder cheats , alleen zit ik best wel met een rot probleem. Hoe kan je nou gewoon aan machineguns komen? Ik weet wel dat je naar Emmet kan, maar daar vind ik alleen pistols en geen: Tec-9 of Micro SMG. Zit ik nou fout of is het gewoon zo? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Behalve wapens kopen zijn er voor ieder wapen ook nog spawnplaatsen, die wapens spawnen (verschijnen) op een bepaalde plaats, als je die plaats weet kan je de wapens daar gewoon ophalen Je kan op wikigta alle wapen spawnplaatsen vinden, dus ook de wapens die jij wilt. Wapenlocaties van de beste wapens die je in Los Santos kan vinden: Vindplaats Desert Eagle. Vindplaats van de Tec-9. Vindplaats van de Micro MP5. Vindplaats van de MP5. Vindplaats van de AK 47. Vindplaats van de M4. Er zijn ook Ammu Nations in San Andreas, daar kan je ook wapens kopen, maar gewoon pakken is natuurlijk wel goedkoper . De Ammutions zijn wel pas beschikbaar na de missie Doberman, dus in het begin kan je daar nog geen wapens kopen. Bewerkt: 11 september 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ja, de eerste missies zijn inderdaad soms lastig als je niet de juiste wapens hebt. Uiteindelijk, vanaf de missie Doberman, opent zich de Ammunation en kun je daar terecht voor het kopen van wapens en armor. Tot die tijd zul je het moeten doen met het pistool wat je bij Emmets kunt halen, met wapens van voorbijgangers/gangleden die je doodschiet óf natuurlijk met de wapens die je in San Andreas kunt vinden: ==> klik <==. Succes Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Nog even een aanvulling. Als je alle Hidden Sprays overspuit zal er een AK-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun en Molotov Cocktails in het 'The Johnson house' spawnen. Het is even werk, maar als je de honderd procent wilt behalen is dit al een begin, en je hoeft niet telkens naar de spawnplekken te lopen als ze al in je huis liggen. Hier vind je een kaart met alle Hidden Sprays. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat ik vroeger deed was de politie opjagen totdat de fbi enzo kwam daar pakte ik wapens en ging saven zo had ik er weer wat bij dit is natuur een van de domste manieren maar als je niks te doen hebt en je wapens nodig hebt is het wel leuk gr. fiegel5 Reageren
Republic Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Nog even een aanvulling.Als je alle Hidden Sprays overspuit zal er een AK-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun en Molotov Cocktails in het 'The Johnson house' spawnen. Het is even werk, maar als je de honderd procent wilt behalen is dit al een begin, en je hoeft niet telkens naar de spawnplekken te lopen als ze al in je huis liggen. Hier vind je een kaart met alle Hidden Sprays. En krijg je alle wapens als je ze allemaal sprayed of krijg je als je bijv. 25 tags sprayed alleen een AK-47? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Nog even een aanvulling.Als je alle Hidden Sprays overspuit zal er een AK-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun en Molotov Cocktails in het 'The Johnson house' spawnen. Het is even werk, maar als je de honderd procent wilt behalen is dit al een begin, en je hoeft niet telkens naar de spawnplekken te lopen als ze al in je huis liggen. Hier vind je een kaart met alle Hidden Sprays. En krijg je alle wapens als je ze allemaal sprayed of krijg je als je bijv. 25 tags sprayed alleen een AK-47? Nee, je krijgt ze alle 4 op het moment dat je er 100 gesprayed hebt, niet één voor één. Jammer genoeg Reageren
Rev4n Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 In de missie catalyst als het goed is kun je de dozen van generaal nog iets stelen. maar in die kratten zitten wapens dus als je een krat naar buiten hebt kun je hem op straat neerleggen en een auto stelen en erover heen rijden. en als het goed is zit er body armor,mp,en nog iets in Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 In de missie catalyst als het goed is kun je de dozen van generaal nog iets stelen.maar in die kratten zitten wapens dus als je een krat naar buiten hebt kun je hem op straat neerleggen en een auto stelen en erover heen rijden. en als het goed is zit er body armor,mp,en nog iets in Ah je hebt de klepel horen hangen maar je weet niet meer waar de klok slaat . De topic starter had wapens nodig voor de missie Catalist, en jij hebt het over kisten die je tegenkomt in de missie ná Catalist: Robbing Uncle Sam. In die kisten zitten idd wapens e.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.