Jump to content

welke versie word ermee bedoelt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, :cya:

ik vondt laats codes voor GTA Sa voor de ps2 armax.

maar er staat bij dat deze codes zijn voor de volgende editie van GTA Sa.

welke editie word daarmee bedoeld??? :D

de orginele editie of platinum of tog nog weer een andere???

ik weet het niet help my _O__O__O_

Geplaatst:

Een link naar het betreffende artikel zou geen overbodige luxe zijn, want nu moeten wij aan de hand van een zelfgeschreven beschrijving gaan gokken wat er nu precies bedoeld wordt.

Op zich zouden ze met "volgende editie" best de platinum editie kunnen bedoelen, aangezien de platinum en originele editie wel van elkaar verschillen. In hoeverre Armax hier invloed op kan hebben weet ik niet, maar wellicht dat je gelijk hebt.

Mocht je Armax in je bezit hebben, schroom dan niet om de cheats uit te proberen. Doen ze het niet, dan zijn ze inderdaad voor de andere versie bedoeld.

Geplaatst:

sorry ik kan de site niet meer weer vinden want ik zit niet op mn eigen pc :D

dus ook geen link geven.

maar het staat ere gewoon zoals ik al eerder zei de volgende editie van GTA Sa.

en ik heb de codes geprobeerd zowel op mijn orginele en platinum editie.

ze werken niet.

maar ik wil dan weten welke editie ik wel voor nodig heb :D

Geplaatst:
sorry ik kan de site niet meer weer vinden want ik zit niet op mn eigen pc :D

dus ook geen link geven.

maar het staat ere gewoon zoals ik al eerder zei de volgende editie van GTA Sa.

en ik heb de codes geprobeerd zowel op mijn orginele en platinum editie.

ze werken niet.

maar ik wil dan weten welke editie ik wel voor nodig heb :D

als je op beide niet werken doe je iets fouts want volgens mij zijn er geen andere versies van san andreas.

Geplaatst:
als je op beide niet werken doe je iets fouts want volgens mij zijn er geen andere versies van san andreas.
Er zijn in europa (PAL) naar mijn weten 6 verschillende versies voor de PS2 in omloop: de gewone en de platinum versies voor Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittanië. Dan is er ook nog een versie in amerika (NTSC), maar ik weet niet of daar ook een platinum versie van bestaat. Dus voor zover ik weet 7 verschillende wereldwijd en elke versie heeft z'n eigen codes nodig m.b.t. armax, dus als je codes vind kan je ze natuurlijk uitproberen maar ze moeten wel corresponderen met jou versie(s). Succes ^_^

PS: Overigens worden de codes ook verzameld door codejunkies.com en in een update geplaatst. Als je die update download heb je vaak ook nieuwere codes beschikbaar en gerangschikt per versie waardoor je zeker weet dat die codes ook werken bij die versie.

Geplaatst:

wow 7 verschilende maarliefst dit wist ik niet sorry.

weer wat geleerd ^_^

>>> Door _KoE_Mzungu: Onnodige quote verwijderd, quote alleen als het nodig is en alleen waar je op wilt reageren. ^_^ <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...