Jumpstyler Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 WikiGta zegt dat als je alle empire state buildings hebt veroverd je bulletproofauto's krygt. ik heb nu alle empire state buildings .... en als ik een auto steel zyn ze niet bullitproof ??? Iemand die weet hoe je wel bullitproof auto's krygt???? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik weet niet zeker maar het kan geloof ik met die geld cheat Reageren
Jumpstyler Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik weet niet zeker maar het kan geloof ik met die geld cheat hoe bdoel je dattan? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Voor iedere empire state spawnen auto's. Als je alle empire states hebt veroverd, worden die auto's bulletproof. Niet alle andere (tenzij je die koopt, natuurlijk ). Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Je kan ook bij bijv je savehouse (volgens mij iets van 111 ofzo) een bullitproof shanzes kopen... en naast king knuts kan je een bullit proof scootjertje krijgen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Bij Sunshine auto's kun je na bepaalde missies een kogelvrije BF Injection en een kogelvrije Stretch. Reageren
dupree Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 WikiGta zegt dat als je alle empire state buildings hebt veroverd je bulletproofauto's krygt.ik heb nu alle empire state buildings .... en als ik een auto steel zyn ze niet bullitproof ??? Iemand die weet hoe je wel bullitproof auto's krygt???? daar weet ik niks van maar na bepaalde misies kun je bulleproof wagens kopen bij sun autos Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Na de missie Kill Phill kan je een kogelvrije Stretch kopen bij Sunshine Auto's Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Bij Sunshine auto's kun je na bepaalde missies een kogelvrije BF Injection en een kogelvrije Stretch. BF injecion??? het was toch een quad?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Je kan er inderdaad ook een quad kopen, dat kan na de missie When Funday Comes. Alleen deze is niet bulletproof (kogelvrij), vandaar dat ik hem niet erbij heb gezet (want de anderen die je daar kan kopen zijn wél bulletproof). Die anderen die je kan kopen komen pas na latere missies waar jij misschien nog niet bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.