Jump to content

BullitProof Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

WikiGta zegt dat als je alle empire state buildings hebt veroverd je bulletproofauto's krygt.

ik heb nu alle empire state buildings .... en als ik een auto steel zyn ze niet bullitproof ???

Iemand die weet hoe je wel bullitproof auto's krygt????

Geplaatst:

Voor iedere empire state spawnen auto's. Als je alle empire states hebt veroverd, worden die auto's bulletproof. Niet alle andere (tenzij je die koopt, natuurlijk :) ).

Geplaatst:

Je kan ook bij bijv je savehouse (volgens mij iets van 111 ofzo)

een bullitproof shanzes kopen...

en naast king knuts kan je een bullit proof scootjertje krijgen ^_^:cya:

Geplaatst:
WikiGta zegt dat als je alle empire state buildings hebt veroverd je bulletproofauto's krygt.

ik heb nu alle empire state buildings .... en als ik een auto steel zyn ze niet bullitproof ???

Iemand die weet hoe je wel bullitproof auto's krygt????

daar weet ik niks van maar na bepaalde misies kun je bulleproof wagens kopen bij sun autos

Geplaatst:

Je kan er inderdaad ook een quad kopen, dat kan na de missie When Funday Comes. Alleen deze is niet bulletproof (kogelvrij), vandaar dat ik hem niet erbij heb gezet (want de anderen die je daar kan kopen zijn wél bulletproof). Die anderen die je kan kopen komen pas na latere missies waar jij misschien nog niet bent.

;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...