bramboy Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) kan dat ook op ipbfree net als hier dat je de video's post en niet de link [youtube]..........[/youtube] Bewerkt: 11 september 2007 door bramboy Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Ja dat was al lang bekend.. Zie dit topic: YouTube filmpjes op het forum, nieuwe BBcode Edit: Je bedoeld je eigen site? Bewerkt: 11 september 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
bramboy Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) het kan zijn dat ik me vergis maar dat is niet voor IPBFREE @hierboven: (edit) ja Bewerkt: 11 september 2007 door bramboy Reageren
K.O. Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Denk het niet. De [youtube ] tag hier zal niet overal bestaan. Het ligt er maar net aan wat voor BB-tags ipbfree ondersteund. Kun je niet, zoals hier op GTAForum, bij helpdocumenten gewoon een lijst met BB-codes bekijken? Zo nee, kun je anders HTML invoeren? Probeer dan eens het volgende: <object width="425" height="353"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8bbTtPL1jRs"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8bbTtPL1jRs" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="353"></embed></object> Maar dan voor je eigen filmpje natuurlijk Reageren
bramboy Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) oke i trydoesnt work- werk niet maar is er ergens in het menu waar je nieuwe BB codes kan invoeren?? Bewerkt: 13 september 2007 door bramboy Reageren
K.O. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik gebruik IPBFree niet en heb geen idee wat het is. Maar zolang je de source code kan wijzigen moet het kunnen. Ik neem echter aan dat dit niet mogelijk is. Reageren
Woetsha Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Je kan GEEN nieuwe BB-codes invoeren bij IPBFree ! Overigens kan je de oplossing van K.O. ook gebruiken maar dan je wel bij de instellingen van ieder forum, HTML aanvinken ! Bewerkt: 19 september 2007 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.