XarX Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Hoi ik ben nieuw hier op het forum ik ben al een tijdje bezig met photshop en ik heb HIER al een paar sig staan zeg maar wat jullie ervan vinden en ik heb nog een vraagje als ik een sig in mn handtekeing wil toevoegn die ik gewoon plaatje toevoegen komt er dus te staan maar hij zegt dat ik die code niet kan gebruiken wie kan mij helpen? Grtz, XarX Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 openen met [img= en eindigen met ] en je sig uploaden is makkelijker nu moet iedereen op je link drukken dus de URL in je post zetten en daar ook openen met [img= en eindigen met ] voor gebruiken Reageren
Arjen Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 De link naar je afbeelding moet wel eindigen op '.jpg' of '.gif'. Reageren
XarX Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) EDIT: IK HEB HET GEVONDEN ~Closed Bewerkt: 13 september 2007 door XarX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.