Jump to content

Server Start Niet. Nope.

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik op een server klik (heb 3/4 van alle servers geprobeert) dan gebeurt er nikx.

:? Ik heb al geprobeert Firewall uit te zetten maar het werkt niet. Help. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je zeker dat je V1 van GTA San Andreas hebt en versie 0.2.2 van SA-mp? V1 kan je krijgen door deze patch te downloaden en ut te voeren. Klik tweemaal op 'Next' en selecteer je GTA San Andreas-map. Klik nu weer een paar keer op 'Next' en de patch zal zijn werk doen. Kijk of het werkt. Werkt het niet? Download dan deze bestanden en plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Werkt het nu? Nee? Download dan de nieuwste versie van SA-mp op de SA-mp site en installeer deze. Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer, maar je kan altijd 'gta_sa.set' verwijderen uit 'GTA San Andreas User Files'.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Ja ik heb de goeie versies, want gister deed alles het nog wel, en ik merkte net dat het bij Single Player ook niet werkt, en de link die je geeft doet het niet ("deze bestanden").

Geplaatst:

Kwestie van het bestand "GTA_SA.set" verwijderen (bestand wordt automatisch weer aangemaakt wanneer SA opstart), het bestand is te vinden in "Mijn documenten\GTA San Andreas User Files".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...