Jump to content

met de camera filmen?

Recommended Posts

Geplaatst:

kun je in GTA Sa op de pc een filmpje maken zonder met je eigen camera van het scherm te filmen.

dus bijvb, met die camera in de game waar je ook foto,s mee kunt maken???

of is er nog een andere manier??? :D

Geplaatst:

Nee, volgens mij kan je wel de replay's opslaan.

Maar je kan niet filmen zonder het van je PC af te doen.

Geplaatst: (bewerkt)

replays??? kun je die zien dan in SA???

hoe dan?

en kan dit ook op de ps2 en hoe moet je die opslaan??? :D

en kun je ook zelf replays maken???

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:
kun je in GTA Sa op de pc een filmpje maken zonder met je eigen camera van het scherm te filmen.

Nee, helaas is die camera puur om gewoon foto's te maken, filmen kan je alleen met programmatjes zoals Hypercam 2 of Fraps, hier kan je een trial van Fraps vinden, je kan hier maximaal 30 seconden mee opnemen, als je de volle versie wil, waar je oneindig mee kan opnemen moet je het kopen. Hier kan je de trial vinden: Fraps Trial. Je kan ook nog een ander programmatje gebruiken zoals Game cam, dat kan je hier vinden: Gamecam.

Geplaatst:
maar hoe zit het met die replays???

hoe werkt dat en hoe kun je opslaan enzo??? :D

Er wordt tijdens het spelen een klein filmpje van de laatste 30 seconden opgeslagen. Dit filmpje kun je terugkijken door (volgens mij) op 'F1' te drukken tijdens het spelen. Met de toets 'F3' kun je dan volgens mij het filmpje opslaan en met 'F2' kun je hem volgens mij weer resetten. Ik heb het nog nooit geprobeerd overigens, maar ik vermoed dat het filmpje wordt opgeslagen in je 'Gallery', te vinden in de map 'GTA San Andreas User Files'.

Geplaatst:
en hoe zit dit op de PS2? :D

dat word dus toch met de echte filmcamera opnemen.

alhoewel ik heb op youtube een filmpje gezien dat niet was opgenomen met een filmcamera en toch van de PS2 afkomt.

maar ik heb daar verder geen verstand van

Geplaatst:

Heb het net 5 minuten geleden wat uitgeprobeerd met een HyperCam 2. Alleen waarneer ik me opgenomen filmpjes afspeel zijn ze zoo super lelijk.. helemaaal vierkant enz..

Nee, helaas is die camera puur om gewoon foto's te maken, filmen kan je alleen met programmatjes zoals Hypercam 2 of Fraps, hier kan je een trial van Fraps vinden, je kan hier maximaal 30 seconden mee opnemen, als je de volle versie wil, waar je oneindig mee kan opnemen moet je het kopen. Hier kan je de trial vinden: Fraps Trial. Je kan ook nog een ander programmatje gebruiken zoals Game cam, dat kan je hier vinden: Gamecam.

Ik dacht dat je met Hypercam geen spelletjes kon opnemen?

PS:

DE PS2 KUN JE WEL OPNEMEN!

Je moet gewoon een screen capturing card voor de PS2 kopen ;)

Bewerkt: door Dastard
PS:

DE PS2 KUN JE WEL OPNEMEN!

Je moet gewoon een screen capturing card voor de PS2 kopen ;)

waar kun je dat kopen?

en hoeveel kost dat

Bewerkt: door thug

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...