Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Hallo, op wikigta vondt ik een easter egg van plattegronden in een prullenbak van vice city. maar mijn vraag hoe kun je die platteronden op pakken uit de prullenbak??? en vraag 2 in een cutscene van een missie (ik weet niet welke sorry) kun je een papagaai zien. maar mijn vraag hoe kun je op die plek komen waar die scene zich afspeeld? natuurlijk buiten die cutscene om daar zien te komen? ik wil namelijk even zien of die papagaai er dan ook nog zit het moet kunnen volgens mij want je kan op plaatsen komen waar een cutscene zich afspeeld heb ik gelezen EDIT SORRY IK ZIE NET DAT IK DIT OP DE VERKEERDE PLEK HEB GEPLAATST Bewerkt: 11 september 2007 door sjors12345 Reageren
ikt Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Die plattegronden kun je NIET oppakken als het goed is, die zitten daar ''vast'' in de prullenbak. En je kunt als het goed is in plaatsen komen waar de cutscenes zich afspelen, maar er zijn maar een paar plekken ontdekt waar je dat kunt. Als je veel tijd hebt kun je alles uitdossen in diverse ''hells''. Hoe geraak je UIT die kamers? Sommige huizen hebben gaten, waar je doorheen kunt, dan kun je snel jetpackcheat invoeren om rond te vliegen. Je kunt ook airbreaken, maar ik heb nog geen trainers gevonden waarin je alleen in SP kunt airbreaken, als ik de Multiplayerhacks geef krjg ik hier op mijn donder. Reageren
Bling Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Om nog even verder in te gaan op de tweede vraag: De papagaai waar jij over praat, zie je enkel in de missie "Freefall". Het is normaal gesproken niet mogelijk om in dit kantoor te geraken, aangezien deze, buiten enkele cutscenes, niet gebruikt wordt. Via het Hidden Interior Universe kun je dit interior in 'Hemel C' vinden, maar het interior is niet sollid. Onder het interior is wel een onzichtbare vloer geplaatst, dus je kunt het interior enkel van de onderkant bekijken. Zie hier een voorbeeld. Voor meer informatie over dit interior, verwijs ik je door naar deze pagina van WikiGTA. P.S. De papagaai zul je dus nooit meer tegenkomen, ook niet als je met behulp van een trainer naar dit interior teleporteert. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 oke bedankt voor de info Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Om nog even verder in te gaan op de tweede vraag:De papagaai waar jij over praat, zie je enkel in de missie "Freefall". Het is normaal gesproken niet mogelijk om in dit kantoor te geraken, aangezien deze, buiten enkele cutscenes, niet gebruikt wordt. Via het Hidden Interior Universe kun je dit interior in 'Hemel C' vinden, maar het interior is niet sollid. Onder het interior is wel een onzichtbare vloer geplaatst, dus je kunt het interior enkel van de onderkant bekijken. Zie hier een voorbeeld. Voor meer informatie over dit interior, verwijs ik je door naar deze pagina van WikiGTA. P.S. De papagaai zul je dus nooit meer tegenkomen, ook niet als je met behulp van een trainer naar dit interior teleporteert. Met de Airbreak functie kan je het kantoor dus wel van alle kanten goed bekijken, maar die papegaai is er niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.