Jump to content

Autos In gta vice city zetten


IceCream93

Recommended Posts

Als ik een auto in gta vice city wil zetten en de game inga loopt de game altijd vast ik verwissel de bestanden met img tool en bijv : scooters,motors,gebouwen kan ik er wel in zetten en loopt het niet vast alleen als ik een auto in het spel zet loopt het vast en dat is echt iets waar ik me aan iriteer want dan moet ik de spel weer overnieuw instaleren plus gebouwen motors enz weer in zetten iemand die kan helpen?

Alvast Bedankt _O_

EDIT:

En oja als ik Dmagic Wheelmod instaleer staat er altijd browse

waar moet ik het op instaleren?

Bewerkt: door IceCream93
Link to comment
Delen op andere websites

Okay, als ik me niet vergis, kun je van alles modden, maar uitgerekend bij de wagens gaat het mis? Dan doe je toch iets verkeerd. Vaak zit er bij wagens ook een readme, lees deze altijd door! Hier kan belangrijke informatie staan, met onder andere een regel voor, bijvoorbeeld, de handling.cfg. Deze regel(s) zul je moeten vervangen met de regel(s), in dit geval, handling.cfg. Dit bestandje kun je openen met kladblok en vinden in je GTA VC map, en vervolgens de submap Data. Je zoekt het desbetreffe lijntje op en vervangt alles. Maak wel een back-up!

Om ook nog eventjes terug te komen op die backup, dit is altijd nodig, voor het geval het misgaat, zoals bij jou. Als het mis gaat, kun je natuurlijk altijd de bestandjes hier terug opvragen, maar het makkelijkst is dat je ze altijd eerst eventjes back-upped.

En die mod, als er 'Browse' staat, betekent dat, vrij vertaald, 'Bladeren'. Hoogstwaarschijnlijk moet je dan gewoon je GTA VC map opzoeken, maar ik kan het beter voor je uitleggen als je de mod eventjes opstuurt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een kleine verbetering, voor het geval er verwarring onstaat. De lines van de 'handling.cfg' en dergelijke hoeven niet persé geïnstalleerd te worden. Deze kun je installeren als je bijvoorbeeld wilt dat de mod beter tot zijn recht komt.

Waarschijnlijk is er gewoon iets misgegaan bij het installeren van die voertuigen. Overigens raad ik je aan gebruik te maken van de IMG Tool, een relatief simpel programma waarmee je in een handomdraai bestanden vervangt. Ik vermoed dat je de mods installeert met een installer, maar dat raad ik je in eerste instantie af. Bij een handmatig installatie heb je zelf een kijk op hetgeen je doet, dit heb je verder niet bij een installer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees altijd de Readme door en verwissel wat verwisselt moet worden bij handlading carcols en deafult.ide

En ik gebruik ook Img tool FF nog 1 keer proberen want erstaat altijd een error bij als die vastloopt.

Dus als die vastloopt kan ik er gelijk bij setten wat de fout is.

-----

Jup weer gebeurd ik loop een beetj door de huis en ik wil in een auto stappen blijft die vast zitten en dan komt er een beeld van Verzenden Of niet Verzenden je weet wel van dat error ding hier heb je de auto zelf

iemand die miss nog een idee heeft?

------

miss ben ik achter gekomen wat de probleem is.

Als ik de txd en dff verwissel en in de game ga dan gaat alles goed en is die auto erook

maar waneer ik carcols,handlading,default,ide ook verwissel met wat er in de readme staat

dan gaat het mis

Waar komt dit door?

Lamborgini.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn de regels niet goed geplaatst. Je moet alles precies onder de rest neerzetten, en niet kopiëren, plakken en klaar. Nee, in het begin zie je de ID. Hieronder dien je dan ook het ID van de vervangende regel neer te zetten. Vervolgens kom je op een naam van de auto. Ook deze dient precies eronder te staan. Als alles met 1 spatie op elkaar staat, lukt het inderdaad niet. Ik raad je aan dit eventjes goed te bekijken, desnoods pas ik de regel aan zodat hij goed staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
kan iemand helpen hoe moet je die politie bobcat downloaden

ik ben net nieuw

Op die pagina van de Police Bobcat staat onderaan 'Download dit bestand'. Klik daarop en kies de gewenste map waar je de files wilt opslaan. Je hebt overig Winrar nodig om de map uit te pakken. Deze is >>hier<< te downloaden. :)

EDIT: Damn dubbelpost.

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand helpen hoe moet je die politie bobcat downloaden

ik ben net nieuw

Op die pagina van de Police Bobcat staat onderaan 'Download dit bestand'. Klik daarop en kies de gewenste map waar je de files wilt opslaan. Je hebt overig Winrar nodig om de map uit te pakken. Deze is >>hier<< te downloaden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Met Wat voor programma Instaleer je die auto's en scooters by vice city

Ik zoek dat programma al zo lang

nog steedts neit gevonden

Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City ->Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je meot doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...