michael50000 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) ik denk niet dat het al gemeld is op dit forum maar warhawk is uitgesteld tot 28 september op blue-ray disc met headset,op de PSstore kan je hem al een tijdje kopen,spijtig voor de mensen die hem in de winkel wouden halen,net als mij (Ik ben dit gaan vragen in de game mania in oudenaarde omdat ik het gisteren al zag op de site dat de datum veranderd was en dus voor zekerheid gaan vragen) wat is dat toch met ps3,kunnen ze dan geen enkele game op tijd leveren:(,ik ben een sony-fan maar ik geef eerlijk toe dat playstation erg veel uitsteld en ik denk niet dat dat het geval is bij xbox-360,niet onbegrijpelijk natuurlijk,alleen spijtig Bewerkt: 11 september 2007 door michael50000 Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 De reden voor het uitstel van Warhawk voor de Blu-Ray Disc heeft niets aan de Playstation 3 te liggen aangezien het spel al klaar is en downloadbaar is in de PS Store. De reden is zeer waarschijnlijk dan ook dat er iets fout is gegaan in het produceren van de game (branden etc. etc.). Al de andere uitstellingen van de PS3 hebben puur met het feit te maken dat de ontwikkelaars dachten het wel even snel te kunnen doen(ontwikkelen op de PS3), maar dit valt dus vies tegen, met gevolg dat de game voor de PS3 uitgesteld word. Het is nu nog even doorbijten maar over een paar maanden zijn de ontwikkelaars gewent aan de PS3 en hoeft er niets meer te worden uitgesteld. Om even over Warhawk te praten: Het is echt een aanrader, ik heb hem gedownload uit de PS Store en heb er de grootste schik mee, ook de problemen die er waren omtrent de statistieken zijn verdwenen dus het is 100% zeker een top game en een goede aankoop . Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) je verteld me niks nieuw,ik weet hoe moeilijk het is maar ik zei "het is begrijpelijk maar spijtig",met begrijpelijk bedoelde ik gans je uitleg en ik had geen zin om da allemaal te zeggen,leuk dat jij dat wel doet ,en ik heb da gwn zo goe op voorhand gepreorderd en drm da ik het zo spijtig vindt,ik drukte me mss ook wel wat fout uit,ik bedoel niet dat sony er kan aan doen dat het zo laat uitkomt,niemand zen fout is het dat de ps3 zo goed is en daardoor ook zo moeilijk voor de ontwikkelaars enzo,ben iig megablij met men ps3 en met de games die er op uit komen,alle nieuwe consoles moeten op gang komen en dat duurt meestal een jaar!!!!!! Bewerkt: 11 september 2007 door michael50000 Reageren
karamanci Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 je verteld me niks nieuw,ik weet hoe moeilijk het is maar ik zei "het is begrijpelijk maar spijtig",met begrijpelijk bedoelde ik gans je uitleg en ik had geen zin om da allemaal te zeggen,leuk dat jij dat wel doet ,en ik heb da gwn zo goe op voorhand gepreorderd en drm da ik het zo spijtig vindt,ik drukte me mss ook wel wat fout uit,ik bedoel niet dat sony er kan aan doen dat het zo laat uitkomt,niemand zen fout is het dat de ps3 zo goed is en daardoor ook zo moeilijk voor de ontwikkelaars enzo,ben iig megablij met men ps3 en met de games die er op uit komen,alle nieuwe consoles moeten op gang komen en dat duurt meestal een jaar!!!!!! Ja, net als de ps2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.