wouterajaxalmere Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik heb een vraagje ik zoek nu de hele tijd de photops ofzo in San Fierro maar waaraan kan je herkennen dat je een foto moet maken van een bepaald iets?? is er een tekentje voor ofzo?? :huh: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Mag ik jou wat vragen? Zoekfuncties.. Ben je daar bekend mee? Nee zeker! Nou goed, hier de link naar het plattegronden forum.. photo ops en van alles wat je moet zoeken kan je hier vinden. Forum Link Volgende keer even de Zoek Functie gebruiken he? Reageren
wouterajaxalmere Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ohjaa is goed :rolleyes: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Overdag kun je ze alleen door je camera zien, na 0.00 uur zie je ze zonder camera ook. Reageren
josie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) thanks weet ik dat ook weer en moet je in de richting fotograveren hoe de uitsteksel staat?? Bewerkt: 29 december 2004 door josie Reageren
X-TX Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 thanks weet ik dat ook weeren moet je in de richting fotograveren hoe de uitsteksel staat?? Nee die draait je moet gewoon het ding zelf fotograveren. Wel op de goeie afstand dus niet een km. daar van daan staan en dan foto maken dat lukt niet dan moet je inzoemen. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) thanks weet ik dat ook weeren moet je in de richting fotograveren hoe de uitsteksel staat?? erm :blink: je moet met de camera op het photo-ops tekentje richten tot het duidelijk zichtbaar is. dit kan met O maar ook met L1. Hoop dat je 't nu snapt. :unsure: _____ Edit: Neophyte13-2 was mij voor. Bewerkt: 29 december 2004 door GTA 0wn3r Reageren
Carl Johnson SA Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Met o neem je gewoon een foto(je kan hem dan niet saven) maar met L1 kan je de foto saven Reageren
easter egg Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik zoek ze in de nacht dan zijn ze van die lichtjes is handiger vind ik. Reageren
ras Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) plattegrond forum staat niet veel over foto's kijk gewoon ff op *** EDIT: denk je dat moderators niet kunnen lezen? Ook een fonetisch uitgeschreven link mag niet. Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.