Jump to content

Dizzee's Base Of Operations

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb me vanavond weer eens, na een lange tijd, bezig gehouden met photoshop.

Deze sig kwam eruit:

captaindv8.png

Graag goed onderbouwde rates en tips (te licht, te donker,enz)...

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Hey lang geleden welkom terug zou ik zeggen. ^_^

Ik vind dat je hele mooie kleuren gepakt hebt, ze passen mooi bij elkaar.

Er zit wel een super minie verstorende element in:

Recht's in het midden zie je een klein beetje groen dat past er niet echt bij.

Misschien bij je lettertype de zichtbaarheid wat lager zetten?

Misschien kon je nog kleine scanline's doen Ik weet niet of dit er zou bij passen maar het valt te proberen.

En je render past mooi bij je achtergrond via de kleuren en de effect van je achtergrond.

Border was ook niet nodig bij deze sig.

Mooie sig aangezien dit een lange tijd geleden is.

Een 8.5/10

Welcom back Dizzee :cya:

Hey lang geleden welkom terug zou ik zeggen. ^_^

Ik vind dat je hele mooie kleuren gepakt hebt, ze passen mooi bij elkaar.

Er zit wel een super minie verstorende element in:

Recht's in het midden zie je een klein beetje groen dat past er niet echt bij.

Misschien bij je lettertype de zichtbaarheid wat lager zetten?

Misschien kon je nog kleine scanline's doen Ik weet niet of dit er zou bij passen maar het valt te proberen.

En je render past mooi bij je achtergrond via de kleuren en de effect van je achtergrond.

Border was ook niet nodig bij deze sig.

Mooie sig aangezien dit een lange tijd geleden is.

Een 8.5/10

Welcom back Dizzee :cya:

Bedankt Sunray, hier heb ik wat aan.

En van dat groene stukje heb je gelijk, ik zie het nu ook nog maar pas. :puh:

EDIT

Nog eentje:

starzzcv8.png

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Wow dit is echt mooi hoor die laatste signature. Ik hou wel van die stijl.

Maar toch vind ik de lichtaanval té. Het is opeens heel licht en dan direct weer donker, ik zou toch wat een geleiderlijkere overgang nemen van licht naar donker. Nu zie je aan de ene kant van de render bijna niets en de andere kant is heel belicht. Ook is die 'streep' bij die lichtsource rechts weer té. Ik zou daar ook een overgang maken.

Maar dit is 100 % mijn mening. Ondanks mijn 'min'punten geef ik je toch wel een verdiende 9,2/ 10 hoor. :Y

Geplaatst:
Wow dit is echt mooi hoor die laatste signature. Ik hou wel van die stijl.

Maar toch vind ik de lichtaanval té. Het is opeens heel licht en dan direct weer donker, ik zou toch wat een geleiderlijkere overgang nemen van licht naar donker. Nu zie je aan de ene kant van de render bijna niets en de andere kant is heel belicht. Ook is die 'streep' bij die lichtsource rechts weer té. Ik zou daar ook een overgang maken.

Maar dit is 100 % mijn mening. Ondanks mijn 'min'punten geef ik je toch wel een verdiende 9,2/ 10 hoor. :Y

Die overgang is op de originele stock ook zo. Daar kan ik dus niet veel aan doen.

Bedankt voor de rate en het goede punt. ;)

Ik wil ze ook wel eens raten naar mijn smaak. Ik rate ze wel gewoon ff allemaal.

1. (Dus die helemaal bovenaan)

Een aardige signature al zijn er wat minpuntjes. Het kleurgebruik isveen beetje eentonig. Wel leuk dat je er een lichteffectje hebt ingegooid, maar helemaal goed gelukt vind ik hem niet. Je ziet precies waar je gebrushd hebt over zijn linkerarm wat het er niet mooier op maakt. En dan nog iets over die linkerarm, als je kijkt zie je dat zijn arm gewoon eindigt met een rechte diagonale streep. Voor de rest is ie wel mooi. Tekst simpel, maar effectief en bijpassend. Totaal: 7/10

2. De middelste :Y

Alweer een aardige signature, maar weer geen super signature. De achtergrond is leuk gemaakt, en ziet er ook wel leuk uit, maar het is niet echt een background. Het vraagt meer aandacht als het render, waardoor het render een beetje weg valt. Tekst is weer klasse. 7/10

3. De laatst geposte signature:

Een hele mooie signature. Alles valt zo'n beetje wel een beetje op z'n plek alleen is er iets waar ik me aan stoor. De linkerkant valt iets te veel op. Evenveel als de middenkant. Misschien dat de signature (nog) mooier is wanneer de linkerkant wat minder opvalt. Een heel kutfoutje: als je kijkt boven z'n linkerschouder zie je zo'n lijntje lopen van het eindigen van een layer. Misschien moet je proberen die weg te halen. Mijn conclusie is dat het echt een toppie signature is. Dus: 9/10.

Ga zo door Dizzee! :)

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Nieuwe Signature:

knirn3.png

Omg, wat vind ik deze mooi... :klap:.

Je hebt de achtergrond heel goed gemaakt en past goed bij de render. De kleuren (zwart en wit :puh:) van de render passen heel goed bij de stijl (middeleeuwen) en bij de achtergrond. Je ziet (volgens mij) nog een paar rode vlekjes... ik weet niet of je het expres hebt gedaan, maar het pas er wel goed bij..

Het licht effect is perfect geplaatst, omdat het goede schaduw vormt met de render, en daardoor geeft het een duidelijke diepte erin.

Een minpuntje is wel rechtsonder van de render dat je duidelijk kan zie dat het weg gegumt is. Misschien had je hem wat meer in de achter grond moeten laten verdwijen ofzo...

Meestal vind ik 2 px border niet goed, maar hierbij verwijderd het niets belangrijks van de sig, en het past nog bij de kleuren ook ;).

Ik vind het een mooie sig Dizzee!!

90% - Heel knap gedaan :klap:. Ga zo door man!

BTW: Je vorige sigs zagen er ook netjes uit ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...