pasgal Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik heb laatst die missie filmpjes (filmpjes op you tube die laten zien hoe de missies moeten) gezien. En ik kan het fout hebben maar ik dacht dat the johnson house er anders uit kwam te zien. Kan dat na the end of the line? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik heb laatst die missie filmpjes (filmpjes op you tube die laten zien hoe de missies moeten) gezien. En ik kan het fout hebben maar ik dacht dat the johnson house er anders uit kwam te zien. Kan dat na the end of the line? Nee, Johnsons House blijft hetzelfde... Kan zijn dat er een mod(ification) is gebruikt natuurlijk. Reageren
X-boy Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Voor zover ik weet kan je het huis niet veranderen ook niet met een mod maar ik kan het mis hebben hoor Reageren
WackoX Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Je kan zelfs het intereur veranderen... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik heb laatst die missie filmpjes (filmpjes op you tube die laten zien hoe de missies moeten) gezien. En ik kan het fout hebben maar ik dacht dat the johnson house er anders uit kwam te zien. Kan dat na the end of the line? Misschien liggen er wel wat spulletjes op een andere plek ofzo.. In iedergeval is het mij niet opgevallen na de missie End Of The Line Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Voor zover ik weet kan je het huis niet veranderen ook niet met een mod maar ik kan het mis hebben hoor Tuurlijk kan dat wel, je kunt bijvoorbeeld met SCM-scripten zorgen dat op het moment dat je in dat huis naar binnen gaat, je in een ander interieur komt. Of natuurlijk alles aanpassen met 3d modellen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Om nog maar te zwijgen over texturen... Neem maar van mij aan dat je met mods het uiterlijk van alle zichtbare (en sommige onzichtbare) en vorm kan veranderen. Waarom zou je dat huis niet kunnen modden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.