Jump to content

Los Desperados, leden recruteren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey gasten,

Heb me speciaal voor deze vraag geregistreerd, kvraag me namelijk af hoe je op de pc mensen moet recruteren voor je gang (welke knop). Ik kan hierdoor dus niet verder met de missies.

Mvg,

Stijn aka Stien1

Geplaatst:

Je richt op iemand met de rechtermuisknop (standaart, kan je zelf aangepast hebben.) En dan druk je op G of H (ook standaart, kan ook verandert zijn.) Als het goed is zegt CJ nu iets en dan volgen de gang members je :)

Voor een overzicht van de controls van GTA San Andreas: Klik!

Greetz en Succes met de missie :sigaar:

Geplaatst:

Hier wil ik toch nog eventjes wat op toevoegen. Als je vind dat je teveel gang members hebt, kun je natuurlijk wegrijden, maar dan ben je iedereen kwijt. Er is echter een veel makkelijkere manier. Je richt op het desbetreffende bende-lid, en houdt G/H ingedrukt. Na een paar seconden, staat er dat je bende-kracht is afgenomen; je bende lid is 'afgewezen'. Dit kun je zo vaak doen als je wilt.

Vaak komt ook het probleem voor dat je alle mogelijke members mee wilt nemen, dit zijn maximaal 7 members. Aangezien er maximaal 4 in een wagen kunnen, soms zelfs 2, kun je ook de Bus of Coach nemen. Dit zijn beide twee bussen waarmee je makkelijk mensen kunt vervoeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...