Dr. Jeckyll Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ok,dus,ik heb een PS2 (Duhh) En SA (Duhh 2) Nu wil ik graag een mod erin hebben.. Gaat het ook op deze manier? Je zet de mod op een Memory Stick (USB) en zo overzetten naar PS2? Of heb ik iets anders nodig? (Sorry,ben een newbie op dat vlak,heb de game sinds gisteren ) Alvast bedankt! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ten eerste welkom op het forum al heb ik niet superveel verstand ervan denk ik dat dat niet kan , erg jammer moet ik zeggen dat je minder op de PS2 kan dan op de computer wat aan de andere kant ook wel weer logisch is , maar volgens mij niet Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ok,dus,ik heb een PS2 (Duhh)En SA (Duhh 2) Nu wil ik graag een mod erin hebben.. Gaat het ook op deze manier? Je zet de mod op een Memory Stick (USB) en zo overzetten naar PS2? Of heb ik iets anders nodig? (Sorry,ben een newbie op dat vlak,heb de game sinds gisteren ) Alvast bedankt! Nee, het kan niet zonder het legaal te doen. Alleen modden op de pc is mogelijk, het werkt niet via een Memory stick, die kan geen bestanden lezen van je computer. Je moet zoiets als Armax hebben, het kan dus verder alleen maar illegaal en dat is tegen de forum regels om daarover te spreken . Reageren
Dr. Jeckyll Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ok,Jammer Toch bedankt voor de info Groot Duimpje en Bigstijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.