STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Schuin tegenover deWell-stacked Pizza (pizzaria in de buurt van Kaufman cabs) daar is een bar genaamd crocs bar. Het lettertype en de naam crocs doen denken aan de oude serie genaamd Miami Vice!!! en de theme van miami vice heet Crockett's theme, en dat nummer is te horen op Emotion. (kijk maar eens in de handleiding) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Scherp gezien, volgens mij was dit nog niet bekend (bij mij althans niet). Bij deze een screen (let niet op die ongure types, de buurt is nogal achteruit gegaan sinds ik die fabriek heb opgeblazen :lol: ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 inderdaad je kan daar niet normaal door de buurt lopen of je hebt alweer dertig kogels in je zitten, maar zo zijn er nog meer verwijzingen naar Miami vice!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Wist je dat een winkel in Miami precies het zelfde is als North Point Mall Had ik al eerder in een ander topic gezegd maar nog ff voor de duidelijkheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.