Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Hey.. Ik moet mijn Pc actieveren met een Product key maar deze doet het niet. Kan iemand mijn mischien helpen ? Want mischien doe ik wel iets fout ofzo..
Galiorix Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Je pc activeren met een product key?? Kun je iets preciezer zijn want we worden hier niet echt wijs uit. Meestal is de product key van een software product te vinden op de achterkant van de DVD/CD box. Als hij niet werkt kan je het beste terug gaan naar de winkel waar je de PC gekocht heb of ff de helpdesk raadplegen Greetz
Schno009 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Normaal gesproken zou ik je helpen, maar omdat het bij dit soort vragen meestal om illegale serials gaat (of 1 licentie voor meerdere pc's gebruiken) doe ik dat niet. Lees maar wat er bij het activatiescherm staat.
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Het probleem is inmiddels verholpen. Ik heb heel wat rondgebelt maar eindelijk vond ik iemand die er iets van wist. Alles werkt nu weer. Dit topic kan op slot.
Recommended Posts