Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan je de Spawn tijd van auto omhoog zetten, Zodat de auto langer blijft staan als je er even niet inzit.

Geplaatst:
Waar kan je de Spawn tijd van auto omhoog zetten, Zodat de auto langer blijft staan als je er even niet inzit.

Dit kan je volgens mij niet veranderen, dit is volgens mij allemaal Hard-coded, dit is dus verwerkt in een bestand en je moet een expert zijn (Of een medewerker van Rockstar) wil je dat veranderen. Je kan dus beter gebruik maken van Garage's bij een save-house of gewoon profiteren van de spawnplaatsen.

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij is dit ook eigenlijk best wel random hoor soms verdwijnen ze heel snel en soms kan je het hele spel rond en dan staat je bak nog steeds midden op straat.

EDIT: dit is tenminste mijn playstation ervaring.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
volgens mij is dit ook eigenlijk best wel random hoor soms verdwijnen ze heel snel en soms kan je het hele spel rond en dan staat je bak nog steeds midden op straat.

Ja daarom, dat viel mij ook op :bier: ene keer stap je uit en hij is weg de andere keer kan je 10x door de map en hij staat er nog precies hetzelfde. Is er ook geen mod voor?

Geplaatst:
Random ook niet echt, het hangt van meerdere factoren af. Als je je drawdistance hoog hebt staan zal je auto later uit het zicht verdwijnen, dus ook later weggaan en herspawnd worden op de originele spawnplaats. Het gaat ook om de plek waarnaar je kijkt, want als ik soms een tijdje naar de andere kant kijk is hij ook weg.
Geplaatst:

In GTAIII is dit wel relaxter, ik heb altijd een taxi in mijn Portland garage en die had ik gedumpt aan de kant van de straat, daarna ging ik tegen de politie vechten op Staunten Island, en toen ik terugkwam stond ie er nog steeds. En dat is altijd zo in GTAIII.

Maarja in GTA SA is dit idd best wel kut, vooral als je net een auto getuned hebt en je stapt effe uit om iemand verrot te slaan ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit gaat heel makkelijk. Open stream.ini in je San Andreas map. bovenaan zie je iets met memory, ga daar wat aan veranderen. Ik heb nu er dit staan in stream.ini:

memory		270000
devkit_memory	270000
vehicles	120
peds 120
people 120
pe_lightchangerate	0.0555
pe_lightingbasecap	0.58
pe_lightingbasemult	0.99
pe_leftx	340
pe_topy		240
pe_rightx	240
pe_bottomy	240
dontbuildpaths

Originele stream.ini

memory		13500
devkit_memory	13500
vehicles	12
pe_lightchangerate	0.0005
pe_lightingbasecap	0.35
pe_lightingbasemult	0.5
pe_leftx	16
pe_topy		16
pe_rightx	16
pe_bottomy	16
dontbuildpaths

Een bescchrijving van alle dingen:

memory Geheugen?

devkit_memory Geheugen?

vehicles aantal wagens in je zicht die automatisch spawnen

pe_lightchangerate lichtsterkte

pe_lightingbasecap lichtsterkte

pe_lightingbasemult lichtsterkte

pe_leftx ?

pe_topy ?

pe_rightx ?

pe_bottomy ?

dontbuildpaths ?

Another suggestion for crashes, dunno if it works:

in stream.ini: change memory to 256000, and devkit_memory to 256000

bi0h4z4rd suggested that this increased setting may work best if you have a gig or more of ram. Try it and see.

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...