Las Vegas Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Waar kan je de Spawn tijd van auto omhoog zetten, Zodat de auto langer blijft staan als je er even niet inzit. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Waar kan je de Spawn tijd van auto omhoog zetten, Zodat de auto langer blijft staan als je er even niet inzit. Dit kan je volgens mij niet veranderen, dit is volgens mij allemaal Hard-coded, dit is dus verwerkt in een bestand en je moet een expert zijn (Of een medewerker van Rockstar) wil je dat veranderen. Je kan dus beter gebruik maken van Garage's bij een save-house of gewoon profiteren van de spawnplaatsen. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 hmm ok jammer, bij SAMP kan het wel Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) volgens mij is dit ook eigenlijk best wel random hoor soms verdwijnen ze heel snel en soms kan je het hele spel rond en dan staat je bak nog steeds midden op straat. EDIT: dit is tenminste mijn playstation ervaring. Bewerkt: 12 september 2007 door IV trailer Reageren
Las Vegas Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 volgens mij is dit ook eigenlijk best wel random hoor soms verdwijnen ze heel snel en soms kan je het hele spel rond en dan staat je bak nog steeds midden op straat. Ja daarom, dat viel mij ook op ene keer stap je uit en hij is weg de andere keer kan je 10x door de map en hij staat er nog precies hetzelfde. Is er ook geen mod voor? Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 volgens mij is dit ook eigenlijk best wel random hoor soms verdwijnen ze heel snel en soms kan je het hele spel rond en dan staat je bak nog steeds midden op straat.Random ook niet echt, het hangt van meerdere factoren af. Als je je drawdistance hoog hebt staan zal je auto later uit het zicht verdwijnen, dus ook later weggaan en herspawnd worden op de originele spawnplaats. Het gaat ook om de plek waarnaar je kijkt, want als ik soms een tijdje naar de andere kant kijk is hij ook weg. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 drawdistance heb ik op max staan, maja daar gaat het onderwerp niet over, Is er zo'n mod of niet? :$ Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 In GTAIII is dit wel relaxter, ik heb altijd een taxi in mijn Portland garage en die had ik gedumpt aan de kant van de straat, daarna ging ik tegen de politie vechten op Staunten Island, en toen ik terugkwam stond ie er nog steeds. En dat is altijd zo in GTAIII. Maarja in GTA SA is dit idd best wel kut, vooral als je net een auto getuned hebt en je stapt effe uit om iemand verrot te slaan ofzo. Reageren
ikt Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) Dit gaat heel makkelijk. Open stream.ini in je San Andreas map. bovenaan zie je iets met memory, ga daar wat aan veranderen. Ik heb nu er dit staan in stream.ini: memory 270000 devkit_memory 270000 vehicles 120 peds 120 people 120 pe_lightchangerate 0.0555 pe_lightingbasecap 0.58 pe_lightingbasemult 0.99 pe_leftx 340 pe_topy 240 pe_rightx 240 pe_bottomy 240 dontbuildpaths Originele stream.ini memory 13500 devkit_memory 13500 vehicles 12 pe_lightchangerate 0.0005 pe_lightingbasecap 0.35 pe_lightingbasemult 0.5 pe_leftx 16 pe_topy 16 pe_rightx 16 pe_bottomy 16 dontbuildpaths Een bescchrijving van alle dingen: memory Geheugen? devkit_memory Geheugen? vehicles aantal wagens in je zicht die automatisch spawnen pe_lightchangerate lichtsterkte pe_lightingbasecap lichtsterkte pe_lightingbasemult lichtsterkte pe_leftx ? pe_topy ? pe_rightx ? pe_bottomy ? dontbuildpaths ? Another suggestion for crashes, dunno if it works:in stream.ini: change memory to 256000, and devkit_memory to 256000 bi0h4z4rd suggested that this increased setting may work best if you have a gig or more of ram. Try it and see. Bewerkt: 13 september 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.