Jump to content

VraagJe

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee , ik heb een vraagje. Er is in SA een scooter , dat is de langzaamste van allemaal motors en scooters. Hij gaat even snel als dat ene pizza scootertje. Nou had ik dus de vraag of iemand de scooter van SA sneller kan laten maken? Dat je dat scootertje bijv even snel kan laten rijden als een van de auto's of motors? Zou het kunnen? _O_

Geplaatst:
Hee , ik heb een vraagje. Er is in SA een scooter , dat is de langzaamste van allemaal motors en scooters. Hij gaat even snel als dat ene pizza scootertje. Nou had ik dus de vraag of iemand de scooter van SA sneller kan laten maken? Dat je dat scootertje bijv even snel kan laten rijden als een van de auto's of motors? Zou het kunnen? _O_

Je kan dit helaas niet veranderen, je kan alleen de handling, hoe hij bochten maakt, hoe hij optrekt. Erg jammer, maar de snelheid is 'Hardcoded' dit is allemaal verwerkt .exe, je kan dit dus helaas niet veranderen. Dit is hetzelfde als bij alle andere voertuigen, alle snelheden zijn hardcoded dit is dus inderdaad niet verandert worden ;).

Geplaatst:

Dan moet je gaan modden! Daarvoor zou ik je graag hier naar doorverwijzen. Daar zijn veel experts. Alles wat ik je kan vertellen is dat je dan moet gaan klooien in het handling bestand (C:/Program Files/ Rockstar Games/ GTA San Andreas/ data). Je moet dan kolom N en de rij van Faggio aanpassen. Je moet het bestand dan wel in kladblok openen :)

Geplaatst:

Ik weet nou inmiddels hoe het moet via de map : Handling.cjg

Alleen ik dus onder de soort ''Bikes'' kijke zie ik de Fagio er niet staan.. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt, de faggio staat in de handling.cfg niet onder faggio maar onder 'moped'. Waarom dat is weet ik niet, maar het is gewoon zo.. Je moet dus de 'moped' aanpassen voor de faggio :)

Je kan trouwens het zoeken in de handling.cfg veel sneller doen door ctr+F tegelijk in te houden, dan kan je een zoekterm invoeren, dat scheelt je weer tijd van de hele lijst door te spitten ^_^

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Dat klopt, de faggio staat in de handling.cfg niet onder faggio maar onder 'moped'. Waarom dat is weet ik niet, maar het is gewoon zo.. Je moet dus de 'moped' aanpassen voor de faggio :)

Je kan trouwens het zoeken in de handling.cfg veel sneller doen door ctr+F tegelijk in te houden, dan kan je een zoekterm invoeren, dat scheelt je weer tijd van de hele lijst door te spitten ^_^

En wat ik dan dus niet snap. Er staat dat ie 190 kan rijden en dus net zo hard zo moeten gaan als alle andere motoren.. terwijl dat ding minstens 3x zo langs in het spel gaat..

Geplaatst:
En wat ik dan dus niet snap. Er staat dat ie 190 kan rijden en dus net zo hard zo moeten gaan als alle andere motoren.. terwijl dat ding minstens 3x zo langs in het spel gaat..

Die snelheden zijn sowieso een beetje vaag allemaal. Een scooter die 190 km rijdt, als je daar al bij stilstaat. Maar goed, die 190 km haalt hij volgens mij ook niet op langere termijn, maar wellicht wel als je gebruik maakt van heuvels en andere dingen. Overigens moet je de snelheid onder het kopje 'N' aanpassen, zoals al bekend was. Daarnaast raad ik je aan de acceleratie ook te doen onder het kopje 'O'. :Y

Geplaatst:

Ik vermoed dat de acceleratie nogal traag is, en dat er een maximale tijd is geïnstalleerd waardoor de brommer nooit die 190 zou halen. Dus ik denk dat de acceleratie omhoog moet :puh:

Geplaatst:

ik probeer handling.cfg te editen, maar als ik op wil slaan zegt ie dat ie het bestand niet kan vinden, en ik kan het ook niet vervangen... what 2 do what 2 do...

Geplaatst:
ik probeer handling.cfg te editen, maar als ik op wil slaan zegt ie dat ie het bestand niet kan vinden, en ik kan het ook niet vervangen... what 2 do what 2 do...

Een mogelijk probleem is dat je geen bestanden kunt aanpassen, omdat het bestand op 'alleen lezen' staat. Deze moet je even daar even vanaf halen, raad ik overigens te doen bij je Rockstar Games (of GTA San Andreas), omdat je dan niet elk bericht apart bij langs moet.

Om hem van 'alleen lezen' te kunnen halen, moet je eerst even naar de betreffende map toe. Eenmaal daar klik je met je rechtermuisknop op de map en kies je voor 'eigenschappen'. Een nieuw scherm verschijnt, en onderin moet je als het goed is een groen hokje bij 'alleen lezen' zien staan. Dubbelklik om er voor te laten zorgen dat leeg wordt. Via 'toepassen' sla je je instellingen op en dan probeer je het bestand nogmaals aan te passen. Ik hoop dat het werkt. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

het werkt om het van alleen lezen af te halen, maar opslaan werkt nog steeds niet, en na een minuut of 5 is de map opnieuw alleen-lezen :s,

met wat gekloot is het gelukt om een manier te vinden, ik knip het bestand, verander het ergens anders en zet het weer terug,

maar nu zit ik met het probleem dat ik geen effect zie, mijn veranderingen:

nrg500

-max snelheid naar 300

-versnelling van 70 naar 90 (of van 60 naar 90, weet ik veel)

maar ik zie niet echt een verschil, doe ik wat verkeerd? (ik heb sa opnieuw opgestart na het opslaan)

Bewerkt: door arko 91
Geplaatst:

Ik heb ook wat gepruts en dat scootertje van mij rijd nu heerlijk :eten:

Alleen jammer dat ik er geen speedmeter bij kan doen, heb er tal geinstalleerd en nix werkt. Ik heb V1.1 miss dat het daar aanligt?

Geplaatst:

wat heb je precies veranderd? misschien ben ik wat vergeten

heeft de acceleratie misschien een limiet? of de snelheid?

Geplaatst:
wat heb je precies veranderd? misschien ben ik wat vergeten

heeft de acceleratie misschien een limiet? of de snelheid?

Heb de "N" de snelheid dus nu op 400 staan , maar dan rijd ie wel snel ^_^

Voor de rest heb ik de Accelate ofzo op de 80.0 ong staan. En de rest heb ik op de stand gezet dat de andere ook zijn. Maar elke keer waarneer je wat heb veranderd en opgeslage in dat kladblok moet je wel ff je san andreas op nieuw opstarte dan zie je al gouw veranderingen :tu:

Iedereen bedankt de me geholpe heeft btw :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...