The GamerII Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Na een blik op een bericht op InsideGamer zag ik dat er thema's beschikbaar waren voor de PSP met fw 3.70. Nadat ik 3.70 geinstalleerd had, kwam ik er achter dat die thema's nog niet zo gemakkelijk te krijgen zijn. op de PSP UK site (engelse site) zijn al wat thema's beschikbaar. Als je ze download krijg je een simpel pft. bestand. Maar nu de vraag. Waar moet je dat bestand in stoppen op je MS? Reageren
Rullez Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Als ik het goed hem doe je hem in de map pictures, en dan moet je hem op je psp als achtergrond kunnen instellen. Reageren
The GamerII Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Nee, ik heb het net even opgezocht, hoewel ik het als eerst neit kon vinden. Hij moet in het mapje PSP>THEME. Als het goed is bestaat 'ie nog niet, dus moet je die even aanmaken. Daar het ptf. bestand ingooien. En dan je kun je ze PSP bij Thema instellingen gebruiken Reageren
Cyrillos Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 en al je geen 3.70 firmware hebt kun je gewoon de nieuwste downloade (http://nl.playstation.com/help-support/psp/guides/detail/item53938/Nu-downloaden/) die zet je dan in je PSP/GAME/UPDATE en als UPDATE er nog staat dan moet je gewoon even een nieuw mapje maken. dus gewoon in PSP/GAME/UPDATE zetten dan ziet de psp het als een demo dus dan moet je gewoon de update runnen (je moet wel genoeg baterij hebben ik dacht 50% of meer) dan start je PSP opnieuw op. hoop dat heeft geholpen Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Psp>>THEME>> hier neersetten dan komt het goed dan naar instellingen thema instellingen thema daar staat iej succes google is je vriend! Reageren
BaasB Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Kijk naar de datum, swa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.