STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Als je vier sterren hebt dan komen er vaak zogenaamde Ferraris achter je aan maar als je goed kijkt zitten daar soms de hoofdpersonen van Miami Vice in die auto!!! leuk niet? Ik dacht bvoor het geval dit nog niet bekend was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Was bij de meeste al bekend, en Vice City is een hele erge kopie van miami, het North Point Mall is een exacte kopie van een winkel centrum in Miami Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik weet het zo kun je een hele lijst maken van wat afstamt van Miamy Vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Was bij de meeste al bekend, en Vice City is een hele erge kopie van miami, het North Point Mall is een exacte kopie van een winkel centrum in Miami ja dat wis idd al lang bekent bij de meeste alleen in de north point mall komt wel die ammunation er nog bij en ook enn buch of tools d8 ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 nou volgens mij weten veruit de meest niet eens wat Miami Vice was, omdat het voor hun tijd was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 nou volgens mij weten veruit de meest niet eens wat Miami Vice was, omdat het voor hun tijd was nou ik ben ook nog ni zo oud maar men pa heeft daar nog va alles van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Leuk maar ik ben niet zo oud en ik weet zelfs nog dat het op TV kwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik ben maar 13 en ik ken het ook, heb het al een paar keer op de tv gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JTB Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Miami is wel mooi en altijd zonnig !!!! B) ____________________________________________________________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Was bij de meeste al bekend, en Vice City is een hele erge kopie van miami, het North Point Mall is een exacte kopie van een winkel centrum in Miami Is dat winkelcentrum daar dan zó klein, opzich is het winkelcentrum in Vice Point wel groot, maar naar mijn denken nooit groot genoeg voor een écht winkelcentrum? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Inderdaad want voor een echte stad vind ik dat winkelcentrum echt te klein. nou weet ik niet welke stad, maar het lijkt mij geen exacte copie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Jawel hij is EXACT gekopieerd zelfs met dezelfde winkels maar als je hem in het echt op de goeie schaal nabouwd is die niet zo klein meer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ok, maar dan zijn in het echt die winkels lijkt mij wel heel wat groter en ik denk niet dat er 2 wapenwinkels inzitten. Trouwens is de parkeergarage erbij ook precies dezelfde? Kan je anders niet een foto geven van het winkelcentrum in het echt en daarnaast een screen uit VC? Dan kan je vergelijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.