Jump to content

ipod

ipod  

33 leden hebben gestemd

1. 1. wie heeft er een (ipod)

• ja
      11
    • nee
      2
    • nog niet eens een mp3
      1
    • nog niet eens iets waar je muziek kunt luisteren, zonder PC of dergelijke
      0
    • mp3
      16
    • walkman
      1
  2. 2. hoeveel GB/MB

• <1Gb
      7
    • 1Gb
      7
    • 2GB
      12
    • tussen 1 en 2 GB
      0
    • >2GB
      5
  3. 3. hoeveel mp3/ipods heb je

• 1
      19
    • 2
      9
    • 3
      1
    • >3
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zoals de pol luid!

over mij:

-->ja

-->2GB

-->2

----------------------------------------------> door bramboy, ja ja

niet nodig= :slotje:

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Ja

2GB

1

Best tevreden over m'n iPod Nano. Mijn enige probleem is dat hij héél soms vast staat, zo stond hij zondag weer vast. Ik heb hem ongeveer een jaar en hij werkt nog steeds.

Geplaatst:

iPod zuigt, oplichterij voor het gene wat je krijgt... En nee ik heb er geen eentje. Heb gewoon een MP3 speler die ik nooit gebruik, gebruik gewoon mijn mobieltje en niet allemaal vage spelers.

Geplaatst:

Ik heb een MP3 speler met 2 gig geheugen.

Een Ipod vind ik te onhandig omdat je dan weer itunes moet gaan gebruiken. Met een MP3 speler kan ik het gewoon even van de Media player afhalen. :Y

Geplaatst:

Ik ga volgende week een iPod kopen, omdat het design, de feeling, de simpelheid en de kwaliteit gewoon super zijn. Maar goed, ik ben dan ook een perfectionist op geluid gebied... ;) Maar goed, deze post hoort in het Luxuries gedeelte, want de iPod is geen computer. ;) Verplaatst dus... :dans:

Geplaatst:

Ik weet niet waar mijn mobiel onder valt :D. Mijn mobiel is opzich een MP3/MP4 speler, maar het word herkend als ''Walkman Phone''. Moet ik nou onder Walkman zetten? :D

Geplaatst:

kheb een Philips GoGear mp3 speler maar kkan er ook foto's op afspelen (is et dan mp4? of is dat alleen bij video's?)

2 gieg

kheb ook nog een ouwe 265 mb mp3 speler maar dies zo ongeveer kapot

2 mp3's dus.

Geplaatst:

Ik heb een 30GB iPod Video, waar ik zeer tevreden over ben. Zeer goed bedieningsgemak en uitstekend geluid en beeld. Daarvoor heb ik nog een 2GB iPod Nano gehad, maar 2GB vond ik een beetje weinig worden. Mijn zusje heeft die Nano nu, maar zoals het er nu naar uitziet is hij kapot, want hij weigert zich met elke andere bibliotheek behalve di van mij te synchroniseren :{

BTW: als je het toch over iPods hebt kun je bij de geheugencapaciteit beter ook de optie 4GB, 8GB, 16GB, 30GB, 80GB en 160GB toevoegen, i.p.v. alleen maar >2GB.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:
Ik ga volgende week een iPod kopen, omdat het design, de feeling, de simpelheid en de kwaliteit gewoon super zijn. Maar goed, ik ben dan ook een perfectionist op geluid gebied... ;) Maar goed, deze post hoort in het Luxuries gedeelte, want de iPod is geen computer. ;) Verplaatst dus... :dans:
Je gaat wel voor de nieuwe versie neem ik aan? Dat je niet nu een iPod Nano koopt en 'r over een week achterkomt dat er een nieuwe lichting aan zit te komen...

Ikzelf heb een iPod Nano van 2 GB en ga nooit meer voor een andere mp3-speler dan van Apple. Schitterend design, makkelijk in 't gebruik, klein qua formaat en gewicht, gewoonweg helemaal perfect. Je betaalt er wel wat voor, maar dan krijg je ook echt waar voor je geld :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...