Jump to content

hardeschijf

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe splits je een harde schijf in 2 partities?

Bewerkt: door Las Vegas
Geplaatst:

Welke OS? En volgens mij kan je het alleen doen bij de installatie van de OS. Dan kan je partities maken.

Geplaatst:

Je zit bijna goed. In Windows (XP) zit een formatteerfunctie met een partitioneringsfunctie, maar alles is dan weg. Partitioneren kan ook gewoon zonder bestandsverlies met Norton PartitionMagic.

Geplaatst:
Je zit bijna goed. In Windows (XP) zit een formatteerfunctie met een partitioneringsfunctie, maar alles is dan weg. Partitioneren kan ook gewoon zonder bestandsverlies met Norton PartitionMagic.

Dus hoe moet ik doen? Ze zeide dat het niet moeilijk was of veel werk en dat je gewoon alles kon behouden van bestanden, Maar als ik alles eraf moet halen is ook geen probleem. Ik wil namelijk XP en Vista op 1 schijf zetten omdat ik geen 2 schijven heb

Geplaatst:

Waarom qoute je het antwoord van je vraag? ikt geeft net een duidelijk antwoord: Norton PartitionMagic.

Nu is het jouw taak google te gebruiken, om het te downloaden of te kopen.

Geplaatst:
Waarom qoute je het antwoord van je vraag? ikt geeft net een duidelijk antwoord: Norton PartitionMagic.

Nu is het jouw taak google te gebruiken, om het te downloaden of te kopen.

het is mogelijk zonder programmatje :D Dus wil ik zonder doen :tu:

Geplaatst:

Zonder gaat het niet lukken, Microsoft heeft nog geen software uitgevonden die darvoor geschikt is..

Je hebt een keuze: Óf alles weg en 2 partities, maar je moet ALLES er weer opzetten, óf je gebruikt Norton PartitionMagic.

De trial is maar 21 MB, dus downloaden gaat makkelijk alhoewel ik niet weet of je ook de volledige functies hebt, maar dat zal wel zo zijn omdat dit een trial is met beperkte tijd.

KliK!

KliK!

Geplaatst: (bewerkt)

heb allang de hele versie :$

:slotje: erop

>>> Door SummerBase: :slotje:<<<

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...