Jump to content

NFS Carbon of NFS Most wanted

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is de beste Need For Speed op de PSP??

Need For Speed Carbon: Own The City of Need For Speed Most Wanted: 5-1-0???

En nog iets: in welke zit de Renault Clio V6??

GTAGijsso

Geplaatst:

ik heb de games allebei op psp maar moest ik kiezen zou ik voor nfs MW gaan

echt een goed game want nfs carbon own the city heb je in een weekje uit

dus ik zou voor nfs MW gaan.

en de renauld clio zit niet in die 2 games spijtig genoeg

Geplaatst:
Ik zou lekker wachten op NFP ProStreet. ;)

inderdaad , of je gaat voor de nieuwe midnight club als die uitkomt op PSP ^_^

Geplaatst:

NFP MW en NFP CB vallen erg tegen vind ik , je kan beter Test Drive Unlimited kopen voor de PSP dan kan je racen tunen en ook lekker free-roamen ( rond rijden ) Of wat Groot-Duimpje zegt kun je beter op de nieuwe Midnight Club wachten. :)

Geplaatst:
NFP MW en NFP CB vallen erg tegen vind ik , je kan beter Test Drive Unlimited kopen voor de PSP dan kan je racen tunen en ook lekker free-roamen ( rond rijden ) Of wat Groot-Duimpje zegt kun je beter op de nieuwe Midnight Club wachten. :)

serieus , ik heb de trailer gekeken van Midnight Club , en die ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen , ik ben al altijd voor Midnight club geweest maar deze word echt super :D!

Geplaatst: (bewerkt)

NFS Carbon valt zeer tegen. Je hebt maar weinig tune opties. En die velgen, die zijn zo lelijk. Als ik jou was zou ik Midnight Club 3 DUB Edition kopen. Zitten veel auto's in, en heel veel tunings opties..

BTW: Komt Midnight Club LA ook naar de PSP?

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

Carbon is nieuwer dan MW, dus je kan vrijwel zeker veronderstellen dat hij beter is. Zelf ben ik niet echt te spreken over beide (op de PSP dan), en ik zou dus voor een andere racegame gaan (er zijn meer dan genoeg racegames op de PSP). Maar als je een NFS deel wilt dan zou ik voor Carbon gaan, daar hoor ik ook meer positieve reacties over.

Geplaatst:
Carbon is nieuwer dan MW, dus je kan vrijwel zeker veronderstellen dat hij beter is.

dat is wel erg kort door de bocht.

ook al heb ik het spel zelf niet gespeeld(alleen de pc versies) ik zag net bij andere posts dat destory van most wanted langer is als die van carbon dus als je daarvan houdt kan je beter most wanted nemen, wil je meer tunen moet je carbon nemen.

ik denk als je hier wel wat aan hebt :tu:

Geplaatst:
NFS Carbon valt zeer tegen. Je hebt maar weinig tune opties. En die velgen, die zijn zo lelijk. Als ik jou was zou ik Midnight Club 3 DUB Edition kopen. Zitten veel auto's in, en heel veel tunings opties..

BTW: Komt Midnight Club LA ook naar de PSP?

dat weet ik nog niet zeker , maar nadat Midnight club ook op de PSP is zal de nieuwe ook wel weer na een tijdje komen hopelijk :D

Geplaatst:
bij MW heb je wel meer tuneopties dan carbon

maar ik zou dan ook wachten op prostreet

Waar heb je dat nou weer vandaan? In Carbon zijn de meeste tune-opties en dat is al bekend :?

Geplaatst:

Waar heb je dat nou weer vandaan? In Carbon zijn de meeste tune-opties en dat is al bekend :?

ook meer dan in midnight club ?

Geplaatst:

ook meer dan in midnight club ?

Ze zeggen ook wel: In Need For Speeds gaat het tunen veel dieper, in Midnight Club is de keuze tussen tune-opties uitgebreider ;)

Geplaatst:

heb ik nog niet veel van gemerkt.

in carbon heb je maar één keuze voor motorkap

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...