Jump to content

NFS Carbon of NFS Most wanted

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Waar heb je dat nou weer vandaan? In Carbon zijn de meeste tune-opties en dat is al bekend :?

heb ik nog niet veel van gemerkt.

in carbon heb je maar één keuze voor motorkap

In het filmpje is te zien dat het tunen uitgebreider is dan in de vorige games. Bodykits kunnen nadat je ze plaatst nog verbreed of verlengd worden, rims kun je aanpassen naar jouw wensen en zelfs de stickers op de auto's zijn te plaatsen waar jij ze als speler wilt hebben

Bron

Ik denk dat dit bevestigd is...:puh:

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Vergeet niet dat Carbon Own The Ciy een compleet andere versie is als de console en PC versie. Daarin zullen waarschijnlijk meer tuning mogelijkheden zitten als bij OTC. Het betreffende artikel gaat ook ook over de console en PC versies.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Oeps, vergeten :puh:. Maar denk je dat? De Console & PC versie bevat sowieso en altijd met tune-opties dan de handheld versie ;)

Geplaatst:

In NFS Carbon: Own The City heb je maar héél weinig tuning mogelijkheden. Wil je deze toch moet je eerder naar Midnight Club 3: DUB Edition gaan kijken, daar zijn veel meer mogelijkheden en het spel is sowieso uitgebreider. :)

Geplaatst:

Klopt helemaal. En ook als je de velgen en andere onderdelen vergelijk met Midnight Club en Carbon, is Midnight Club een veel mooier, leuker spel :)

Geplaatst:
Kom die wel uit naar de PSP ?
Tot zover het momenteel bekend is komt deze game naast de next-gen consoles(PC, Wii, PS3 en Xbox360) ook op de handhelds (DS en PSP) en op de PS2. Het antwoord is dus: Ja.

Overigens zal ik als ik jou was en niet wachten kon voor Carbon: OTC gaan. Dit heeft een reden en dit is dat EA heeft besloten de online server van Most Wanted per 1 november 2007 offline te halen, met gevolg dat je met het spel niet meer online kan spelen, maar het is dus puur wat je wilt: Online of meer Tunen. De bron van dit feit is overigens hier te vinden.

• 3 weken later...
Geplaatst:
NFP MW en NFP CB vallen erg tegen vind ik , je kan beter Test Drive Unlimited kopen voor de PSP dan kan je racen tunen en ook lekker free-roamen ( rond rijden ) Of wat Groot-Duimpje zegt kun je beter op de nieuwe Midnight Club wachten. :)

>>> Door Froodooo: Ongewenst taalgebruik verwijderd<<<

Geplaatst: (bewerkt)
NFP MW en NFP CB vallen erg tegen vind ik , je kan beter Test Drive Unlimited kopen voor de PSP dan kan je racen tunen en ook lekker free-roamen ( rond rijden ) Of wat Groot-Duimpje zegt kun je beter op de nieuwe Midnight Club wachten. :)

ben jij mongool

Is het nou nodig om zo te reageren. Je reageerd op een post van een maand geleden!En waarom doe je zo raar in je vorige post. En heb jij de regels niet goed gelezen ofzo want je mag niet dubbelposten en helemaal niet met dit gedrag.Als je wilt schelden doe je dat maar ergens anders maar niet hier op dit forum! :t

Excuses voor mijn mod gedrag :$

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

ben jij mongool

Hierboven van pilot: helemaal gelijk!

Als je zo reageert dan kan je beter ... (zeg ik maar niet)

Hier staan 2 post en wat is jou totale post wat je allemaal hebt gepost? Juist ja 2!

Geplaatst:

ben jij mongool

Ik denk dat je wl wat warns verdient. :Y

Dit zal dan ook gedaan worden door een mod.

weet iemand wanneer de volgende nfs uitkomt ?

mvg,2fast{0}

Geplaatst:

ben jij mongool

Ik denk dat je wl wat warns verdient. :Y

Dit zal dan ook gedaan worden door een mod.

weet iemand wanneer de volgende nfs uitkomt ?

mvg,2fast{0}

Hij is vertraagd. Nfs Pro street komt op 13 november in Amerika uit en 23 november in Europa.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...