GTAgangsta Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ? waar kan ik die downloaden ? Reageren
WackoX Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ?waar kan ik die downloaden ? Schoon ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ?waar kan ik die downloaden ? Schoon ? Ik ken eveneens geen patch waardoor alles 'weer' schoon wordt. Mocht je bijvoorbeeld gemod hebben, dan is de enigste manier om de boel weer 'schoon' te krijgen het gebruik maken van back-up bestanden of een nieuwe, frisse installatie van het spel. Mocht je de back-up bestanden overigens niet meer hebben, deze kun je hier aanvragen. Ik ken overigens twee soorten patches voor GTA, wellicht dat je daar één van bedoeld? Downgrade patch No more Hot Coffee Reageren
Donwell Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ?waar kan ik die downloaden ? Schoon ? Je kent vast en zeker wel het begrip 'modden', wat op het forum hier vaak voorkomt. Dit houdt in dat je dingen vervangt met andere (mooiere) dingen. Hij heeft in dit geval wagens gemod, en die wil hij dus weer verwijderen. Op het moment dat je alles weer vervangt met het originele, is je game 'Schoon'. Je spel is dus gewoon schoon als er geen mods op zitten. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen overigens, GTAgangsta. Voor zover weet ik nog geen patch hiervoor, maar ik zal eventjes zoeken. Edit: Ik heb helaas niets kunnen vinden, jammer genoeg. Bewerkt: 12 september 2007 door Donwell Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ?waar kan ik die downloaden ? Schoon ? Je kent vast en zeker wel het begrip 'modden', wat op het forum hier vaak voorkomt. Dit houdt in dat je dingen vervangt met andere (mooiere) dingen. Hij heeft in dit geval wagens gemod, en die wil hij dus weer verwijderen. Op het moment dat je alles weer vervangt met het originele, is je game 'Schoon'. Je spel is dus gewoon schoon als er geen mods op zitten. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen overigens, GTAgangsta. Voor zover weet ik nog geen patch hiervoor, maar ik zal eventjes zoeken. Edit: Ik heb helaas niets kunnen vinden, jammer genoeg. ja en ik mod niet ik bedoel dat de vuiligheid van de auto's af zijn. want er zit altijd zand enzo op de auto's in sa, let er maar eens op en toch bedankt voor het zoeken Reageren
Donwell Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Ah, daarvoor is wel een mod. Je dient alleen de main.scm te vervangen, ik zoek hem eventjes op. Edit: Ik heb hem gevonden, je dient alleen wel wat van de scripting af te weten. Anders moet je iemand van onze ervaren scripters raadplegen. De link vind je hier Bewerkt: 12 september 2007 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.