Jump to content

Die ene patch

Recommended Posts

Geplaatst:

wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ?

waar kan ik die downloaden ?

Geplaatst:
wat was die ene patch voor san andreas ook al weer dat je auto's schoon kunnen zijn enzo ?

Schoon ?

Geplaatst:

Schoon ?

Ik ken eveneens geen patch waardoor alles 'weer' schoon wordt. Mocht je bijvoorbeeld gemod hebben, dan is de enigste manier om de boel weer 'schoon' te krijgen het gebruik maken van back-up bestanden of een nieuwe, frisse installatie van het spel. Mocht je de back-up bestanden overigens niet meer hebben, deze kun je hier aanvragen. Ik ken overigens twee soorten patches voor GTA, wellicht dat je daar één van bedoeld? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Schoon ?

Je kent vast en zeker wel het begrip 'modden', wat op het forum hier vaak voorkomt. Dit houdt in dat je dingen vervangt met andere (mooiere) dingen. Hij heeft in dit geval wagens gemod, en die wil hij dus weer verwijderen. Op het moment dat je alles weer vervangt met het originele, is je game 'Schoon'. Je spel is dus gewoon schoon als er geen mods op zitten.

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen overigens, GTAgangsta. ;) Voor zover weet ik nog geen patch hiervoor, maar ik zal eventjes zoeken.

Edit:

Ik heb helaas niets kunnen vinden, jammer genoeg. :N

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Schoon ?

Je kent vast en zeker wel het begrip 'modden', wat op het forum hier vaak voorkomt. Dit houdt in dat je dingen vervangt met andere (mooiere) dingen. Hij heeft in dit geval wagens gemod, en die wil hij dus weer verwijderen. Op het moment dat je alles weer vervangt met het originele, is je game 'Schoon'. Je spel is dus gewoon schoon als er geen mods op zitten.

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen overigens, GTAgangsta. ;) Voor zover weet ik nog geen patch hiervoor, maar ik zal eventjes zoeken.

Edit:

Ik heb helaas niets kunnen vinden, jammer genoeg. :N

ja en ik mod niet

ik bedoel dat de vuiligheid van de auto's af zijn. want er zit altijd zand enzo op de auto's in sa, let er maar eens op

en toch bedankt voor het zoeken ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ah, daarvoor is wel een mod. :) Je dient alleen de main.scm te vervangen, ik zoek hem eventjes op.

Edit:

Ik heb hem gevonden, je dient alleen wel wat van de scripting af te weten. Anders moet je iemand van onze ervaren scripters raadplegen. De link vind je hier

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...