Jump to content

psp vraag

Ninoke

Recommended Posts

Geplaatst:

Yu,

Ik heb een kaartje van 1 gig speciaal gekocht om er muziek en foto's op te zetten :Y

Maar hoe moet je er nu foto's opzetten?Ik heb het al eens geprobeerd met m'n 32 mb kaartje maar het schijnt dat als je gewoon er een foto opzet door kaartje in pc te steken en er op te zetten dat het niet werkt en dat je er daarna nooit geen foto's meer op kan krijgen is dit waar?en hoe moet je er nu foto's opzetten?

Geplaatst: (bewerkt)
Yu,

Ik heb een kaartje van 1 gig speciaal gekocht om er muziek en foto's op te zetten :Y

Maar hoe moet je er nu foto's opzetten?Ik heb het al eens geprobeerd met m'n 32 mb kaartje maar het schijnt dat als je gewoon er een foto opzet door kaartje in pc te steken en er op te zetten dat het niet werkt en dat je er daarna nooit geen foto's meer op kan krijgen is dit waar?en hoe moet je er nu foto's opzetten?

Dit is een typische 'google' vraag. Typ het in op google, en je krijgt gegarandeerd veel resultaten. Uiteindelijk ben ik hier terecht komen, bij een mooie tutorial erover waarmee het zou moeten lukken. Veel succes!

Bewerkt: door M4X
Geplaatst: (bewerkt)
Yu,

In de map PSP moet je al deze bestanden zetten. Maar omdat je PSP het niet zomaar kan lezen moet je ze in speciale mapjes doen. Eigenlijk is er niets speciaal aan maar ze moeten een specifieke naam hebben, pas dan kan de PSP ze lezen. Hieronder even een lijstje hoe de mapjes moeten heten, deze moet je aanmaken in de map PSP!

Muziek -> MUSIC

Pas op! Alleen .mp3 formaat bestandjes. Wil je ook WMA zal je deze moeten actieveren via het internet!

Foto's -> PHOTO

(FW: 3.00 en hoger) Filmpjes -> VIDEO

Alleen MPEG4 files! Anders moet je eerst even een converter zoeken

(FW: Lager als 3.00) Filmpjes -> Deze moeten niet in de map PSP maar in de zelfde map als waar PSP in staat. Daar maak je een mapje MP-ROOT aan met daarin een mapje 100MNV01.

Alleen MPEG4 files! Anders moet je eerst even een converter zoeken

Edit: Naja.. Beschouw het nog een uitleg. :7

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...