Jump to content

Gta Sa Crasht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Gta San andreas geinstaleerd en ik heb versie v1.01 en wou een mod instaleren en die had ik geinstaleerd met SAMI maar als ik gta start en ik wil spelen dan crasht het spel bij de loading screen

Need Help plz!!

Geplaatst:
Ik heb Gta San andreas geinstaleerd en ik heb versie v1.01 en wou een mod instaleren en die had ik geinstaleerd met SAMI maar als ik gta start en ik wil spelen dan crasht het spel bij de loading screen

Need Help plz!!

Meestal betekent dat, dat er iets niet goed gedaan is bij de installatie. Nu zit je eigenlijk alweer bij een volgens probleem: waar komt die melding vandaan? Welnu, de beste manier om daarachter te komen, is om de laatst geïnstalleerde mod te verwijderen. Dit kan met back-up bestanden (aanvraag topic) of met een nieuwe installatie van het spel. Mocht het spel het dan weer doen, dan heb je sowieso de oorzaak van je probleem en weet je dus waar je op moet letten de volgende keer. Laat ik tevens van de mogelijkheid gebruiken maken om een nuttige tip mee te geven: installeer niet met SAMI, maar met de IMG Tool. Zo heb je precies kijk op wat je doet en heb je alles compleet in handen. Dit heb je niet bij SAMI, dus het is minder goed te zeggen wat een oorzaak ban een eventueel probleem kan zijn. De IMG Tool vereist wel wat oefening (echter heb je het zo onder de knie), dus ik raad je aan deze tutorial eens te lezen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...