Roxx0rz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 zijn eigen website is ---.------.-- , hij is een goede vriend van mij of een directe link ---.------.-- [Edit: PatrickW: Geen links naar externe sites voor reclame]
X-TX Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 zijn eigen website is ---.------.-- , hij is een goede vriend van mij of een directe link ---.------.-- Die mod is al jaar of langer oud. <_<
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Deze kennen we al lang, en is idd al heel lang te downloaden
X-TX Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Deze kennen we al lang, en is idd al heel lang te downloaden Ik zag hem volgens mij zomer 2003 op een andere site. zijn eigen website is ---.-----.-- , hij is een goede vriend van mij of een directe link ---.---.-- En je mag geen links plaatsen in je post. Links die naar site's linken welke problemen kunnen veroorzaken worden direct bestraft. Reclame maken voor een site is verboden. [Edit:PatrickW: volgende keer graag geen berichten met illegale links quoten] Bewerkt: 30 december 2004 door patrickw
fullmetal Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 kvind het zo dom dat we geen links mogen geven ... bang voor concurrentie ofzo ? :lol: ik vind dit echt irritant ... je verliest er toch niets mee?
Eclipse Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 dat denk ik ook...het is niet meer dan een reclame topic -slotje-
Recommended Posts