Ninoke Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ik heb ooit eens heel lang geleden een topic gevonden waar een link in stond naar een site waar je lcs auto's kunt aanpassen en die via een code in je spel kon krijgen Weet iemand waar je die site kunt vinden want ik vind het topic niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) >>>>>>>KLIK<<<<<<< Wat een BB code Allemaal getypt Zonder hulp van dat bewerkingsbalkje ... >>> Door SummerBase: Je CODE rekte de hele pagina uit, dus ik heb hem weggehaald, wel creatief voor een link btw <<< Bewerkt: 13 september 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Volgens mij bedoeld hij niet cheatdevice, maar Pimp My Garage, met Pimp My Garage kan je auto's tunen en deze met behulp van cheatdevice in lcs gebruiken. Pimp My Garage kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Kan dit ook zonder CheatDevice? 't Ziet er best wel vet uit namelijk, van die grote velgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Kan dit ook zonder CheatDevice? 't Ziet er best wel vet uit namelijk, van die grote velgen Nope helaas.. Ze moeten worden geactiveerd met CheatDevice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.