HerrieM Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Ik heb een probleem. Sinds enkele dagen werken de user tracks niet meer goed. Ze hebben het tot nu toe altijd goed gedaan. Maar sinds enkele dagen spelen ze bijna niet meer af. De eerste keer dat ik in een geladen spel de usertrack aanzet speelt deze gewoon af. Stap ik daarna uit de auto en weer in, dan hoor ik niets meer. Ook als ik de user tracks aan heb staan en op F5 druk hoor ik niets meer. Als ik dan naar een andere radiozender ga en weer terug naar de user tracks start er weer een nieuw nummer. Maar bij het minste of geringste stop de user track er mee. Hij heeft het altijd goed gedaan. Dt is wat ik al geprobeerd heb: Ik heb niets gewijzigd/geïnstaleerd op het moment dat het probleem werd veroorzaakt. Ik heb de gta_sa.set, sa-ufiles en sa-utrax uit de User Files Map al verwijderd. Ik heb geen mods gebruikt. Mijn GTA is legaal. Ik heb de snelkoppelingen al vervangen. Ik heb in plaats van snelkoppelingen direct mp3's gebruikt. Opnieuw scannen geeft ook geen effect. De instellingen van autoscan on/off maakt geen verschil. De instellingen sequentiel-random en radio geven ook geen verschil. Zelfs herinstaleren heeft geen enkel effect. Is er iemand die een idee heeft wat ik kan doen om het te veranderen? Bewerkt: 12 september 2007 door HerrieM Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) Heb je misschien iets veranderd in het display/audio gedeelte in je menu? Het kan ook zijn dat je er nieuwe liedjes bij hebt gezet dan moet je eerst weer scannen voor hij het doet. Kijk even of je hem uit hebt gezet die "user track player" Bewerkt: 13 september 2007 door visser23 Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Misschien in een auto stappen, dan naar Menu>Opties>Audio, en dan moet User Tracks Player doen, dan doet hij het volgens mij wel. Ik heb bij VCS namelijk precies hetzelfde.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Als je nou eens je gehele User Files map verwijderd, en daarna opnieuw installeren? Misschien dat het dan ineens wel werkt. Verder kun je ook proberen om 'Scan for usertracks' 2 of 3 keer achter elkaar te doen, dat wil ook wel eens helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.