Jump to content

Ik zoek een site

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :dans:

weet iemand of er een site bestaat waar alle mods op zijn te vinden die er voor GTA Sa, bestaan??? :D

want dat lijkt me iets makkelijker zoeken en rond snuffelen of er nog wat leuke tussen zitten.

vandaar.

Alvast bedankt _O__O__O_

Geplaatst:
Hey :dans:

weet iemand of er een site bestaat waar alle mods op zijn te vinden die er voor GTA Sa, bestaan??? :D

want dat lijkt me iets makkelijker zoeken en rond snuffelen of er nog wat leuke tussen zitten.

vandaar.

Alvast bedankt _O__O__O_

Ik denk persoonlijk van niet. Er zijn zo ontzettend veel mods dat ik je wel durf te zeggen dat geen enkele site elke mod heeft. Dit heeft volgens mij tevens ook met de copyright en dergelijke te maken, maar dit even terzijde. Het beste wat je kunt doen, is gewoon de grootste sites bezoeken, want daar vind je ook heel erg veel. Ik kan je nu wel een paar sites geven, maar het leek me beter je even door te linken naar dit topic. Zoals je ziet, een (complete) lijst met sites waar je mods vandaan kunt halen. Het zijn misschien geen sites waar echt alles staat, maar je kunt er zeker heel wat mods vinden.

Geplaatst:

oke bedankt voor de info :D

als iemand wel een site met alle mods weet hoor ik het graag _O_

Geplaatst:

Natuurlijk bestaat die niet, maar je hebt wel de grotere gta downloads sites. Er bestaat ook nog zoiets als google. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...