Jump to content

SA-MP

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met sa-mp ik heb het vandaag gedownload op www.sa-mp.com .

En toen wou ik het spelen en kreeg ik dit:

sampprobleemty7.th.png

Weet iemand hoe ik deze probleem moet oplossen zodat ik sa-mp kan spelen ^_^ .

Geplaatst:

Het eerste wat me te binnenschoot, is dat je SA-MP niet naar de juiste map hebt geïnstalleerd. Hij moet naar de volgende map geïnstalleerd worden: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Ik vermoed dat je dit niet hebt gedaan, omdat hij vraagt of je de plaats van GTA wilt bepalen. Ik raad je aan te controleren of SA-MP daadwerkelijk wel in de goede map staat. Staat hij dat niet, verwijder SA-MP dan even en installeer opnieuw (aangezien je daar opnieuw de path kan instellen). Het is slechts een proces van enkele minuten, zo gebeurd dus.

Geplaatst:

Dat had ik al en ik heb het weer opnieuw gedownload. Maar hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand nog een ander oplossing mischien ?

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, weet je 100% zeker dat het bestand 'gta-sa.exe' en het bestand 'samp.exe' bij elkaar in dezelfde map staan?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Geplaatst:

Doet single player het wel gewoon?

single player waar heb je het over ? Ik kan hem niet spelen, bedoelde je dat ?

Geplaatst:

Ze bedoeld of het gewone spel het doet. Dus als je het spel start via je pictogram, of hij het dan doet. Zoiets noem je dus singeplayer, SA-MP is daarentegen multiplayer. Handig om te weten, maar daar gaat het natuurlijk niet om verder. :puh:

Laat ik direct met de deur in huis vallen: heb je GTA überhaupt wel origineel? Ik heb net even op Google gezocht, en daar kwam ik aardig wat illegale versies tegen. Nu kan ik vanaf hier natuurlijk niet zien of dit daadwerkelijk het geval is, dus ik zal niet te snel gaan oordelen. Hij geeft aan dat hij iets niet kan vinden, en dan doelt hij volgens mij vooral op de '.exe'. Misschien dat er wat mee mis is, dus je hem natuurlijk altijd opnieuw installeren. Is misschien wat kort door de bocht, maar zolang je het niet probeert, weet je ook niet of het lukt. Zorg er daarnaast voor dat je geen mods in gebruik hebt, deze kunnen een oorzaak zijn, al denk ik dat het probleem ergens anders vandaan komt.

Tevens zou je eventueel het probleem kunnen voorleggen op het forum van SA-MP zelf. Wellicht dat zij je dé oplossing voor je probleem kunnen geven. Daarnaast kun je ook altijd op deze 'Commond Problems' pagina kijken. Ik hoop dat je er iets van wijzer wordt. Succes! :)

Geplaatst:

De 'normale' gta san andreas ja (waar je de missies in kan doen), zoals je hem in de winkel hebt gekocht.

Geplaatst:

Ik heb de originele san andreas van de winkel ja. De single player doet het. Maar wat moet ik nu doen ? Moet ik wachten tot iemand met een oplossing komt ? Of moet ik dit aan SA-MP vragen ?

Geplaatst:

Bekijk even of de "San Andreas Installation Folder" ook juist staat ingesteld. Dit is te vinden in de SA:MP Client.

Ga naar Tools > Settings. De locatie niet juist? klik op het foldertje, selecteer de juiste map en klik op save.

Gedaan? herstart je SA:MP client en spelen maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...