JoeyL Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik wil graag SAMP (San andreas Multiplayer) spelen maar als ik een server wil joinen krijg ik gewoon New game Load game enz te zien hoe kan ik er voor zorgen dat ik het wel kan spelen? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik wil graag SAMP (San andreas Multiplayer) spelen maar als ik een server wil joinen krijg ik gewoonNew game Load game enz te zien hoe kan ik er voor zorgen dat ik het wel kan spelen? Alvast bedankt Heb je de juiste versie van het spel? Ik raad je hoe dan ook aan deze patch te downloaden, in principe zou hij het dan moeten doen (mits je momenteel een V2 hebt van het spel). Je versie zie je overigens onderin het hoofdmenu. Staat er niets, dan heb je V1 en ligt het probleem ergens anders. Het probleem kan dan bij een firewall liggen, controleer daar dus. Meestal is het zo dat je een melding krijgt dat SA-MP toestemming nodig hebt. Een andere mogelijkheid is dat SA-MP niet goed geïnstalleerd staat. Let er op dat hij in de volgende map wordt geïnstalleerd: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Mocht je het niet helemaal meer zeker weten, dan kun je SA-MP altijd even herinstalleren of je kunt natuurlijk even in de betreffende map kijken. Laat even horen of je er wat aan gehad hebt of niet. Reageren
JoeyL Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik had verie v1.01 en ik wou die patch instaleren maar ik krijg te zien dat hij niks hoefte veranderen en heb nu nog steedts v1.01 en ik heb de beveiliging goed geregeld en hij doet het nog steedts niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik had verie v1.01 en ik wou die patch instaleren maar ik krijg te zien dat hij niks hoefte veranderenen heb nu nog steedts v1.01 en ik heb de beveiliging goed geregeld en hij doet het nog steedts niet Wellicht dat je de patch al eens geïnstalleerd hebt, dus misschien moet je ook de V1 bestanden nog installeren. Normaal gesproken hoeft het (volgens mij) niet persé, maar ik raad je aan het toch te doen. In mijn bijlage zie je een pakket met de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Deze twee bestanden zijn voor V1, en zullen de reeds bestaande bestanden vervangen. Zorg er dus voor dat je daar een back-up van maakt. Na het downloaden pak je de bestanden uit en kopieer je ze naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Als je dat gedaan hebt, probeer je het nog eens weer. Reageren
JoeyL Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Lukt ook niet vet raar er staat nog steedts dat ik v1.01 heb :S Reageren
Azer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Versie 1.01 kun je alleen hebben als je de patch hebt geinstalleerd, herinstalleer GTA:SA en zeer waarschijnlijk beschik je dan wel over versie 1.0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.