Jump to content

Het grote MTA Glitch topic!

Jarno

Recommended Posts

Glitches zijn lame...

Oa.: Die 'run-glitch' waardoor je sneller rent en niet meer te raken bent, dit verpest het spel en word door mij ook niet gezien als het gebruiken van een bug...

Dit zal bij mij altijd resulteren in een kick/ban...

Ken overigens nog genoeg andere glitches, waarmee ik alles zou kunnen winnen wat ik wil, maar het is niet de bedoeling een game te winnen op bugs/glitches, tog?

Topic lijkt me ook niet zo'n goed idee, aangezien er dan steeds meer mensen komen die bugs gaan misbruiken, waardoor MTA strax alleen maar oneerlijker en oneerlijker word...

Uitgebreid commentaar over de runglitch: http://www.trancevibez.com/forum/viewtopic.php?t=57

Delen op andere websites

Misschien slecht idee.

Maar eigenlijk vind ik dat er nieuwe regel meot komen op de MTAServer van GTAG dat er niet gebruik mag worden gemaakt van glitches.

Vanochtend ook (WW)kane4 , ^A^Kane4 hij had oneindig granaten en ging er zelf niet dood aan dus had 15 kills en 2 deaths ofzo.

Delen op andere websites

Yup.. Maar dan moet je vooral zo'n topic starten waaruit iedereen die glitches kunt leren...

Ik heb op dit moment maar 2 glitches die ik te ver vind gaan:

- Molo/Nade bug (oftewel die granaten waar je het net over had)

- Runglitch (ziet er normaal gesproken uit alsof iemand sneller rent en is vrijwel niet meer te raken)

De rest van de glitches, zoals door muren lopen en/of schieten, heb ik vrijwel geen problemen mee, dat tast een spel nog niet zo ernstig aan, en kan ook gedaan worden in de Single Player...

Delen op andere websites

Nah... Niet zozeer dom, het zou juist wel slim zijn als er beschrijvingen van glitches komen, maar niet hoe ze in hun werking gaan, dan zou het geweldig zijn, word het woord 'cheater' ook weer wat minder gebruikt... En weet je meteen wat er aan de hand is als je iemand op een bepaalde manier ziet bewegen, of een bepaald iets ziet gebeuren en er een admin bij moet halen of juist niet...

Dus voorlopig blijft ie nog open, weet ook niet of ik op dit deel Moderator rechten heb, volgens mij niet...

Als ik me niet vergis alleen op MTA Hulp...

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...