Jump to content

Oranje - Albanië

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag heeft net Nederlands elftal met 0-1 gewonnen in Albanië voor de EK kwalificatie reeks. De goal werd binnengewerkt door Van NIstelrooy in de 90ste minuut.

Ik vindt dat het Nederlands elftal erg slecht speelde, met geen opstelling maar een paar mensen (vd Vaart, Kuit) die rond de 16 zwierven. Eigenlijk heeft NL geen kans gehad.

Wat vond jij van de wedstrijd (als je 'em gezien hebt).

Er kwamen trouwens 6 minuten bij maar na 4 minuten floot de Scheidsrechter al af vanwege een rotje dat naar melchiot werd gegooit. Hij onjtplofte ongeveel 1 meter boven zijn hoofd. Hij was niet gewond maar wel flink aangeslagen. Zal dit gevolgen hebben voor de Albanische voetbalbond denk je?

Geplaatst:

Het was een zeikwedstrijd maar ze hebben gewonnen dus lekker boeiend. Ik vind dat het Nederlands elftal gewoon moet winnen. Hoe ze spelen boeit me niet.

We willen toch na het EK?

Wat boeit het dan hoe het gegaan is. Italië speelt ook altijd voetbal waar je echt moe van wordt maar die zijn nu wereldkampioen.

Duitsland speelde het afgelopen WK waanzinnig goed en die worden maar 3e.

Dus het zegt me allemaal niet zoveel...

Geplaatst:
Het was een zeikwedstrijd maar ze hebben gewonnen dus lekker boeiend. Ik vind dat het Nederlands elftal gewoon moet winnen. Hoe ze spelen boeit me niet.

Wat boeit het dan hoe het gegaan is. Italië speelt ook altijd voetbal waar je echt moe van wordt maar die zijn nu wereldkampioen.

ja maar het gaat et ook om dat ze weinig kansen hebben. Ze hebben geluk gehad dat ze wonnen. De manier waarop maakt vaak niet veel uit, maar als je geen kans creëert en je tegenstander wel dan is er een grote kans dat je verliest ipv andersom.
Geplaatst:

Lekker belangrijk. Zo wint Nederland al jaren. Van teams waar andere landen hun doelsaldo opkrikken wint Nederland

met 1 of 2-0.

Als ik me daar nog druk om moet maken.

Geplaatst:

Albanië was vanaf 't begin niet van plan om er een mooie voetbalwedstrijd van te maken, maar probeerde op een slimme manier Nederland onderuit te halen. Door zich in te graven, zich te richten op de counter en door middel van irritant gedrag raakten de Nederlandse spelers nogal gefrustreerd. Maar dat weten ze allemaal van tevoren, want zo gaat 't altijd tegen landen als Albanië. Ik vond dat daar niet goed op werd ingespeeld, met name door Van Persie die terecht naar de kant werd gehaald, maar gelukkig was daar toch nog Van Nistelrooy :)

Overigens hoop ik dat 't voor Van Basten inmiddels duidelijk is geworden dat hij met z'n huidige spelsysteem echt geen Europees kampioen gaat worden. Babel en Van Persie hebben vrijwel geen enkele kans gecreëerd als buitenspelers zijnde en wat mij betreft stappen we zo snel mogelijk over op 4 - 4 - 2. De verdediging kan dan hetzelfde blijven, op 't middenveld zetten we Van Bronckhorst als verdedigende man, Seedorf op links, De Zeeuw op rechts en Sneijder met de punt naar voren. Voorin Van Nistelrooy als afmaker en Van Persie als zwervende man daaromheen.

Maar goed, hij zal wel 4 - 3 - 3 aanhouden... :{

Geplaatst:

Het was eerlijk gezegd niet om aan te zien, zo slecht werd er gespeeld. Die geluksgoal was wel erg belangrijk, want die brengt ons toch wat dichter bij het EK. Al met al was het erg matig gister en zaterdag, maar de punten zijn wel binnen. In oktober wordt het pas echt spannend, bij Roemenie - Nederland :)

Geplaatst:

Ik heb de wedstrijd ook gezien, en vond hem bar slecht. Albanië brak te snel door, Nederland had vrijwel geen verdediging. Als de bal goed werd geschopt, kon een Albanees hem makkelijk pakken en vervolgens scoren. De verdediging bij de Albanezen was echter veel beter; Nederland raakte er amper door.

En dat zul je altijd zien; altijd een beslissende goal in de reservetijd. :7 Gelukkig maar, want zo zijn we nóg dichter bij het EK. Die ruzie op het laatst was ook volkomen belachelijk. Voetbal heeft een té grote invloed op de spelers, en als het hun niet aanstaat (door bijvoorbeeld een goal tegen), is er voor hun maar één mogelijkheid: hard spel, wat ook in deze wedstrijd voorkwam. Wat ik belachelijk vond is dat Van Nistelrooy een gele kaart kreeg omdat hij die Albanees daar wegtrok; als hij dat niet had gedaan waren er misschien nog wel klappen gevallen.

Het rotje op het alleslaatst was echt het toppunt, ik vind het maar goed dat de wedstrijd is afgeblazen.

Hopelijk gaat het beter af bij NL - Roemenië. :)

Geplaatst:

het wat echt een slechte wedstrijd. albanie was beter en had moeten winnen maar nederland heeft gelukkig weer is mazzel ^_^ vond het wel triest dat ze met vuurwerk naar melchiot hebben gegooid

Geplaatst:

Voordat de wedstrijd begon, zag je zegmaar commentaar van zo'n gast. Die had aan zo'n vrouw (een Albaniër) gevragen of ze dachten dat ze zouden winnen enzo. En haar antwoord daarop was iets van, nee winnen zullen we niet doen, maar feestvieren wel! Dus ze waren allemaal aan het feesten, terwijl ze wisten/dachten dat ze zouden verliezen. Ik vind dat een iets betere 'spirit' als wij zullen & moeten winnen! Dus ik had het leuk gevonden als de Albaniërs hadden gewonnen, als Nederland zo speelt.

Geplaatst:

daar heb zeker gelijk in , Nederland moet winnen en feesten dan alleen , en hun feesten zo en zo al als ze ook verliezen , erg positief als je het zo bekijkt.

Geplaatst:

Tuurlijk, leuk en aardig om op het EK te komen, maar als je tegen een europese topper (op het ek) zo speelt, heb je zo 3 tegentreffers.

Geplaatst:

Tuurlijk, leuk en aardig om op het EK te komen, maar als je tegen een europese topper (op het ek) zo speelt, heb je zo 3 tegentreffers.

inderdaad , als ze zo blijven spelen zoals ze tegen Albanië speelden hoeven we niet te denken aan de finale , we moeten beter spelen vind ik zelfook , anders liggen we er zo uit :N

Geplaatst:

Erg slecht gespeeld hoor... Er waren maar een paar die echt goed speelden. Van Nistelrooi en Melchiot. Vooral van Persie vond ik teleurstellend met zijn irritatie acties.

Wat ik wel lachen vond was die 'ruzie' (als ik het zo mag noemen) met Sneijder en die Albanees :puh: Het hele elftal kwam zich ermee bemoeien. Rood... Pwn3d.

Geplaatst:
Nee, want landen als Albanië spelen niet op 't EK en dus heb je niet van die irritant spelende ploegen tegenover je. Nederland heeft 't gewoonweg altijd moeilijk met kleine landjes als deze, maar tegen landen die zelf ook tactisch sterk spelen kan Nederland prima uit de voeten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...