Jump to content

Oranje - Albanië

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zelf heb de wedstrijd niet gezien i.v.b met kamp.

Maar ik ben even goed blij dat ze gewonnen hebben ook al voetbalde ze slecht.

Geplaatst:

Oranje is niks meer. Albanië, kom op man waar praten we dan over? Met spelers als Seedorf, v. Nistelrooy, v/d Vaart, v Persie en Sneijder moet je Albanië met je ogen dicht wegspelen. Maar nee, de Albanezen zijn zelfs beter als ons. Kijk ik weet ik ook wel dat het een verplicht nummertje is Albanië uit, maar dit moet je gewoon met een nulletje of 5/6 winnen. En van dat rotje was wel asociaal ja, maar ja wat willen ze doen? Albanië diskwalificeren? Een boete liggen ze ook niet wakker van denk ik

Geplaatst:

De westrijd was gewoon in 1 woord KUT[/font]

ze hadden nog geluk dat ze in de 92"ste minuut het doel wisten te vinden ;)

en nu zijn we ook nog zwakker tegen roemenie maar snijder is wel te vervangen door seedorf

Geplaatst:
De westrijd was gewoon in 1 woord KUT[/font]

ze hadden nog geluk dat ze in de 92"ste minuut het doel wisten te vinden ;)

en nu zijn we ook nog zwakker tegen roemenie maar snijder is wel te vervangen door seedorf

91ste minuut :puh:

hoe zou het wel niet afgelopen zijn als Van NIstelrooy nu nog steeds niet meer voor oranje speelde ??

verschrikkelijk :puh: , geen ander woord :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Voordat de wedstrijd begon, zag je zegmaar commentaar van zo'n gast. Die had aan zo'n vrouw (een Albaniër) gevragen of ze dachten dat ze zouden winnen enzo. En haar antwoord daarop was iets van, nee winnen zullen we niet doen, maar feestvieren wel! Dus ze waren allemaal aan het feesten, terwijl ze wisten/dachten dat ze zouden verliezen. Ik vind dat een iets betere 'spirit' als wij zullen & moeten winnen! Dus ik had het leuk gevonden als de Albaniërs hadden gewonnen, als Nederland zo speelt.

Maar van Nederland wordt toch wel wat meer verwacht dan Albanië, zeker met internationale toptalenten die bij topclubs spelen zoals Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart en Edwin van der Sar. En zeg nou zelf, hoeveel spelers van Albanië ken jij? :7

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:
Voordat de wedstrijd begon, zag je zegmaar commentaar van zo'n gast. Die had aan zo'n vrouw (een Albaniër) gevragen of ze dachten dat ze zouden winnen enzo. En haar antwoord daarop was iets van, nee winnen zullen we niet doen, maar feestvieren wel! Dus ze waren allemaal aan het feesten, terwijl ze wisten/dachten dat ze zouden verliezen. Ik vind dat een iets betere 'spirit' als wij zullen & moeten winnen! Dus ik had het leuk gevonden als de Albaniërs hadden gewonnen, als Nederland zo speelt.

Maar van Nederland wordt toch wel wat meer verwacht dan Albanië, zeker met internationale toptalenten die bij topclubs spelen zoals Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart en Edwin van der Sar. En zeg nou zelf, hoeveel spelers van Albanië ken jij? :7

Geen een, maar doet er dat toe? Ik zeg gewoon dat ik het leuk zou vinden als Albanië had gewonnen vanwege de 'spirit' die ze hadden en als Nederland zo speelt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...