darky Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 weet iemand hoe ik sa mp op vista kan gebruiken? alvast bedankt Reageren
Bigstijn Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 weet iemand hoe ik sa mp op vista kan gebruiken?alvast bedankt Het werkt ongeveer precies hetzelfde , je download een client (De nieuwste tot nu toe is 2.2) die je hier kan downloaden: Klik. Daarna moet je gewoon op de installer klikken en de map selecteren waar jou San Andreas staat, als er problemen voorkomen moet je even bij de 'Common Problems' kijken, die kan je overigens hier vinden: Klik. Nadat je succesvol Sa-mp hebt geinstaleerd, kan je op het speel icoontje klikken en er zal een scherm komen te staan. Links onder in staat 'Favorites' aan, zet hem op 'Internet', en er zullen allemaal servers verschijnen. Dubbelklik op een naam of druk een keer en dan op 'Conect', en je server zal worden geladen, je moet eerst een poppetje selecteren, en dan kan je beginnen met spelen. Veel succes ! Reageren
Donwell Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) SA-MP werkt op elke PC hetzelfde, al wil hij op Vista lang niet zo goed werken dan op XP. Op Vista krijg je, naar wat ik heb gehoord, nogal vaak foutmeldingen krijgen. In principe kun je gewoon de volgende uitleg gebruiken. Je kunt de Multiplayer versie van San Andreas op deze site downloaden. Je download de Cliënt versie, en volgt de stappen. Je moet de map aanwijzen waar je San Andreas op staat geïnstalleerd, wil hij het doen. Misschien heb je V2 van San Andreas, hier willen geen mods op, dus ook geen SA-MP. Hier is toch een oplossing voor. Hier kun je een patch downloaden die je spel downgraded naar de V1 versie. Nu kun je wel mods afspelen. Edit: Te laat, maar ik zag je ook niet onder aan de lijst, zoals je al zei. Bewerkt: 13 september 2007 door Donwell Reageren
darky Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 bedankt voor de hulp maar weet je ook hoe ik het op vista ultimate kan spelen want als ik sa mp als admoistrator doe dan klik ik op een naam dan start ie sa op en dan begint sa met wit beeld en als ik dan op nieuw spel start dan springt hij terug naar windows en staat er gta sa werkt niet meer. dus als iemand me hiermee kan helpen zou ik jullie dank baar zijn alvastbedankt Reageren
darky Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 bedankt voor de hulp maar weet je ook hoe ik het op vista ultimate kan spelen want als ik sa mp als admoistratordoe dan klik ik op een naam dan start ie sa op en dan begint sa met wit beeld en als ik dan op nieuw spel start dan springt hij terug naar windows en staat er gta sa werkt niet meer. dus als iemand me hiermee kan helpen zou ik jullie dank baar zijn alvastbedankt niemand hoeft meer te posten het is al opgelost Reageren
Sandra Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 niemand hoeft meer te posten het is al opgelost Ik ben eigenwijs, ik post toch. Zou je misschien aan ons willen vertellen HOE je het hebt opgelost? Zo kunnen anderen die ditzelfde probleem hebben het ook oplossen Alvast Hartelijk Bedankt Grtz Sandra Reageren
darky Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 niemand hoeft meer te posten het is al opgelost Ik ben eigenwijs, ik post toch. Zou je misschien aan ons willen vertellen HOE je het hebt opgelost? Zo kunnen anderen die ditzelfde probleem hebben het ook oplossen Alvast Hartelijk Bedankt Grtz Sandra beste sandra ik zag dat samp aleen op sa v1.0 deed dus ik had hem naar v1.0 gedown grade en toen heb ik hem als administrator uit gevoert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.