Kcxrace Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 hoi, ik wil een extra missie doen met die pizza brommer maar als ik naar dat ventje ga om die pizza af te geven zegt ie dat ik terug moet op me brommer. weet iemand hoe het moet? b.v.d ps in het boekje staat het niet kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 in de roze vloed moet je gewoon in rijden met je brommer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 in de roze vloed moet je gewoon in rijden met je brommer... huh? ik moest hem brengen naar een hoer en daar stond een pijl boven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Dat klopt. Je rijdt naar de klant (herkenbaar aan die roze pijl boven hem), gaat er naast staan en vervolgens smijt je een pizza naar hem. Dit doe je dmv. een drive-by; opzij kijken en 'vuren'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 :huh: Een pizza motor krijg je toch alleen in een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Hij staat naast elke Well Stacked Pizza geparkeerd. Wanneer je erop gaat zitten start de submissie Pizzaboy, totdat je deze hebt volbracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 huh wow moet ik daar toch maar es gaan kijken :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 hee, ik heb geprobeerd om die pizza te gooien, maar het lukt niet. ook niet als ik afstap, dan zegt ie ga terug op je bike :rolleyes: kan je me het wat beter uitleggen aub? thxx grtzz kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 kijk je wel naast je ? als je niet naast je kijkt kan je geen zogenaamde "drive-by" doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Da's niet zo gek, want je moet ook op die scooter blijven zitten. Je gooit pizza's door een drive-by te doen, zoals ik al zei (je weet wat een drive-by is, hoop ik? Hetzelfde als wanneer je uit een auto schiet, maar wanneer je dat doet terwijl je de submissie 'pizzaboy' gooi je pizza's ipv kogels). Hieronder een screen. Probeer de klant in beeld te krijgen zoals op de screen, vanaf de zijkant van je scooter. Vervolgens druk je 'control', oftewel de 'schietknop', de knop waar je gewoonlijk mee schiet. Op de screen zie je zelfs nog een pizza door de lucht vliegen ter hoogte van de nek van de klant, maar het is niet zo goed zichtbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 oke, dat heb ik gedaan wat je zei. Maar mijn probleem is nu: Hoe kijk ik naar hem? wat ik doe is het volgende: ik ga naast hem staan, en druk de CTRL knop in. Maar hij gooit geen pizza's?? En bedankt voor alle reacties top kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Kijken is met NUM 1 en 2 voor PC op playstation2 met L2 en R2 en je moet het gooien tegelijkertijd als je kijkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Je kan op de PC ook kijken met E en Q btw kan iemand ff een screen plaatsen waar die pizza tent zit want ik kan hem niet vinden en hij staat ook niet op mn kaart :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Er zijn er vier in het hele spel en in het doosje van het originele spel staan ze aangegeven als Well Stacked Pizza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Je kan op de PC ook kijken met E en Q btw kan iemand ff een screen plaatsen waar die pizza tent zit want ik kan hem niet vinden en hij staat ook niet op mn kaart :huh: dit is een vand e zoveele die er zijn de rest moet je zelf maar zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.