MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Hij staat ver keerd aan gegeven het moet aan de onderkant van dat blok zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Je kan op de PC ook kijken met E en Q btw kan iemand ff een screen plaatsen waar die pizza tent zit want ik kan hem niet vinden en hij staat ook niet op mn kaart :huh: dit is een vand e zoveele die er zijn de rest moet je zelf maar zoeken Bedankt! Ik zal wel ff zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik vond nog een blikje vrije tijd, dus bij deze een plattegrondje van de Well Stacked Pizza's (ze zijn aangegeven met rood). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 thnx ik heb de 1e gevonden wel vet zo op zo'n pizza motortje crossen ik heb ondertussen al die pizza missies al klaar maar kan je ook pizza kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ja, als je de Mansion op Starfish Eiland heb en je zit op zoveel % (weet niet hoeveel) dan liggen er Pizza Dozen in je huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 thnx ik heb de 1e gevonden wel vet zo op zo'n pizza motortje crossen ik heb ondertussen al die pizza missies al klaar maar kan je ook pizza kopen Je kan trouwens ook de pizza zaak inlopen en een pizza kopen. Je leven zal dan ook weer terug gaan naar 100. PS Het is me gelukt die pizza's rond te brengen! Ik wil iedereen bedanken voor de hulp. Kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Die ene van baffie klopt maar hoe kan je dan een pizza kopen kcxrace? Want dat lukt bij mij niet. Moet je er iets voor intoetsen ofzo? :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Nee, die klopt volgensmij niet bij pizzarestaurants. Als je in de Mall in Vice Point bent en je health (dus niet je armor) is niet maximaal kun je naar een winkel gaan waar een winkelier in rood met gele kleren achter de toonbank staat. Als je health niet 100% is dan staat er voor de winkel een roze markering. Als je dan daar in ga staan geeft de verkoper je eten en is je health weer 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Nee, die klopt volgensmij niet bij pizzarestaurants. Als je in de Mall in Vice Point bent en je health (dus niet je armor) is niet maximaal kun je naar een winkel gaan waar een winkelier in rood met gele kleren achter de toonbank staat. Als je health niet 100% is dan staat er voor de winkel een roze markering. Als je dan daar in ga staan geeft de verkoper je eten en is je health weer 100%. yup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.